pátek 31. ledna 2014

Spotřebováno prosinec + leden

Hurá a třikrát sláva! Konečně je tu mé první spotřebováno. Musím teda přiznat, že když vidím na ostatních blozích ty desítky lahviček, sáčků a krabiček, tak se docela stydím. Spotřebovávání nikdy nebylo mou nejsilnější stránkou, takže i tohle je pro mě velký úspěch. Sice za dva měsíce, ale stejně :D Rozhodla jsem se si ode dneška dělat na každý měsíc plány, co bych tak mohla spotřebovat. Jistě, asi to pokaždé nevyjde, ale aspoň budu mít přehled, co mám doma. Myslím, že můj spotřebovávací problém je i v tom, že chci mít ode všeho největší balení. Vím, že většinu věcí je třeba pro poznání účinků používat dlouho, ale už i na malém množství se podle mě dá vytvořit nějaký ten první dojem, podle kterého si buď pořídím velké balení nebo ne. Takže konec pohádek a jdeme na to :)

Nejdříve společné foto :)



Šampuk Jumping Juniper - bohužel bez obrázku obalu z pochopitelných důvodů :D Poslední zbytky k mé neradosti skončily v odpadu, protože s těmi pidi kousky jsem už skutečně nebyla schopná si vlasy umýt a přes veškerou snahu mi pořád vypadávaly z ruky, tak jsem jim zamávala a poslala je do pražské kanalizace. Určitě bych si ho koupila zas, ale chci vyzkoušet i další šampuky.

Následovně jsem si vše rozdělila do kategorií ano, koupila bych si zas, možná a jako poslední přijde na řadu "už nikdy více".


Odličovač pro citlivé oči Garnier - stál kolem 100 Kč a vyhovoval mi. Sice neodlíčí tak dokonale jako olejové odličovače, ale zase nebudete mít na očích ten "zamlžený" pocit. Já nepoužívám voděodolné líčení, takže mi stačil. Závěr: za mě určitě ok, ale chci zkusit i něco jiného.

Maska na vlasy Garnier Fructis - netřeba rozebírat, psala jsem o ní celý článek (zde). Nic zázračného, ale za ty peníze proč ne, hezky ovocně voní a vlasy neuplácne k lebce. Pokud nemáte hodně poškozené vlasy, bude stačit.

Záchranná tyčinka Ryor - jedna z těch věcí, co se doma neztratí.

Korektor Miss Sporty - měla jsem ho už dlouho a podle oprýskání nápisů je zřejmé, že jsem ho nosila v kabelce. Opět ve stylu neurazí nenadchne, na nějaké rychlé maskování je fajn. Mám doma ještě asi dvě tubičky. Klidně bych si ho kupovala dál, ale chci zkusit zas něco jiného.



Čistící pleťová voda na problematickou pleť Dermacol - v lahvi je toho asi ještě polovina. Bohužel jsem vodu nějak šikovně časem uklidila a našla jsem ji až nedávno. Z preventivních důvodů jsem se rozhodla ji raději nepoužívat, aby letité zásoby nenapáchaly škody. Jinak nebyla špatná, ale zázračně nezapůsobila. Naštěstí nevysušovala a byla za příznivou cenu.

Tea Tree olej - myslím, že v lékárně jsou vlastně všechny stejné. Ten můj stál kolem 100 Kč. Psala jsem o něm tady.

Sprchový gel s peelingovým efektem - no prostě sprchový gel :D Byl v nějakém časopise jako vzorek (a to hodně dávno), akorát já se k němu dostala až teď. Zrníčka jsou v něm příjemná, nemusíte se bát, že si prodřete kůži. Voní citrusově a zaručeně vás ta vůně probudí. Ale kdo by si kupoval další balení, když je na trhu sprcháčů tolik....


A na závěr kategorie těch nejméně šťastných:

Maska Rudolph: psala jsem o ní tady. Bez ohledu na to, že se mi velmi brzo zkazila, si myslím, že tak zázračná není a za ty peníze by se dala sehnat i lepší.

SOS kúra na vlasy Balea: nakonec hlavní "hvězda" včerejšího článku.


Ty jo, taky si připadáte jak magoři, když schováváte ve skříních odpadky? :D Já si budu muset udělat místo a připravit nějakou krabici speciálně na "Spotřebováno". Na příští měsíc plánuji vymazání nějakého krému a spotřebování pár vzorečků a Aqua Mariny. Možná mi dojde i balzám na rty. Také konečně vytahuji profesionální péči o vlasy Loréal, kterou mám od Vánoc :) Tak snad bude alespoň pár věcí do rubriky příští měsíc :)

4 komentáře:

  1. Supeer, šikula :-) Pak že to nepůjde :-D Ten malý Dove sprcháček se mi líbí, mám ho taky doma. Zatím teda nepoužitý, ale líbí se mi, jak voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělej si naděje, tohle byl super výkon, pak už to bude jenom slabší :D Voní fakt dobře, možná si ho časem pořídím i ve větším balení (až mi dojdou nápady) :D

      Vymazat
  2. Korektor od Miss Sporty je fajn, akorát hodně zvýrazňuje suchá místa na pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bohužel fakt :( Já ho používám většinou tak, že ho nanesu na prst a až pak na kůži. Zdá se mi, že pak se s ním lépe pracuje :) Je ho i menší vrstva.

      Vymazat