úterý 28. ledna 2014

Nákupy Oriflame

Ahoj :) Dnes se s Vámi chci podělit o pár maličkostí, co jsem si z Oriflame přes kamarádku objednala. Kupovala jsem mamce k narozeninám kabelku a samozřejmě jsem u toho neodolala. Kabelku bohužel na fotce nemám, protože mamka se do ní hned "přestěhovala" a má ji vždy v době focení na články v práci.



Sprej máta-malina - už jsem o něm psala tady. Kamarádce se na zumbě zalíbil, tak jsem jí ho objednala také a dostane ho k narozeninám. Jeden jsem si samozřejmě koupila i pro sebe, protože ten můj už dlouho nevydrží a Oriflame neobjednávám často.

Zázračné kelímky Černý rybíz a Kokos - kelímky byly ve slevě za 79 Kč. Nevěděla jsem, který si vybrat, tak jsem si koupila oba a jeden poputuje dál jako dárek. Kokos voní hezky a jemně, nemá takový ten hrozně přeslazený podtón. To černý rybíz voní výrazněji, ale tak nějak chemicky a není mi moc příjemný. Z toho vyplývá, je nejspíš pošlu dál rybíz. Ale škola, fialový kelímek vypadá barevně fantasticky.



Na fotce máte nové kelímky v horní řadě. Pod tím je mandlový, který mám od Vánoc a vanilkový, který mám už hodně dlouho. Na chatě mám ještě karamelový (taky super vůně, není extra sladká) a kdysi jsem měla i ten klasický bez vůně. Bohužel časem (buď když jsou opravdu staré nebo se do nich zanese nějaký bordel), dostanou takový zatuchlý zápach. Stalo se mi to s tím klasickým a trochu už je to cítit i v tom vanilkovém, takže mamka si s ním maže lokty. Mluvila jsem s kamarádkou a ta říkala, že se jí to stalo i u relativně nového kelímku, tak to asi není jen moje chyba. Ale i z tohoto důvodu nemohu skladovat doma všechny, takže nějakou kamarádku jistě potěším.

Znáte legendární kelímky? Jakou vůni máte doma?

4 komentáře:

  1. Tyhle kelímky samozřejmě znám. Měli jsme doma takový světle růžový a používala jsem ho na opary. Vždy mi opar vyléčil a celkově i rty moc hezky hydratoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžový je ten úplně klasický, pokud se nepletu :) Musím to zaklepat, ale opar jsem zatím neměla. Každopádně super tip, poradím to kamarádce :)

      Vymazat
  2. Ja mam strasne rada tie vajicka! na meniny som dostala kokosove!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat