neděle 26. ledna 2014

TAG - 50 faktů o mně

Ahoj :) Dnes bude zřejmě ještě klasický kosmetický článek, ale na odlehčení jsem se rozhodla udělat TAG 50 faktů o mně, který jsem už párkrát viděla, především ve formě videa. Budou to spíš takové výkřiky do tmy, nebudou nijak tematicky řazené. Upřímně původně jsem měla vymyšlenou zkrácenou verzi, ale jak jsem začala psát, napadaly mě stále nové věci a byla bych schopná klidně ještě pokračovat.

1. Jsem děsný srab, nemám ráda horory a za tmy do lesa nebo na hřbitov by mě taky nikdo nedostal
2. Miluji zvířata (dříve jsem měla psa, teď mám alespoň křečka)
3. Miluji psaní na blog, ale nebaví mě focení (také pro to, že mám dost mizerný foťák)
4. Jsem jedináček
5. Miluji růžovou, i když moc růžových věcí nemám
6. Že mám blog ví tak pět lidí, ale odkaz jsem poslala pouze dvěma kamarádkám
7. Dříve jsme jezdila na koni
8. Jsem hrozně líná se malovat a prakticky nepoužívám make up
9. Ovšem bez řasenky, korektoru a pudru moc ven nechodím (a to mám blog, hrůza)
10. Mám ráda klasické jednoduché filmy typu Pravá blondýnka, na hlubokomyslnější filmy moc nejsem
11. Ve škole jsem vždy byla to hodné dítě, co nosí domácí úkoly a nevyrušuje
12. Mám řidičák, ale z řízení mám strach a sama bych nikam nejela
13. Mám ráda zimu a sníh, ale nesnáším, když mi je zima
14. Z horka se mi dělá špatně a nenávidím, když se smažím někde na zastávce (když horko, tak u moře)
15. Nemám žádný blízký vztah k dětem, děsí mě představa, že bych měla nějaké dítě hlídat
16. Neslavím narozeniny, maximálně vyrazím s pár kamarádkami na pizzu
17. Jsem neskutečně líná mazat si krémem celé tělo
18. Skoro si nelakuji nehty (nemám ráda oprýskaný lak a jsem líná si nehty stále upravovat)
19. Miluji voňavou kosmetiku a svíčky
20. Jsem Štír - citlivá osoba, i když tak nepůsobím (a také jsem neskutečně cholerická a náladová)
21. Už skoro rok chodím na zumbu a stále mě to baví
22. Zkoušela jsem chodit pravidelně běhat, ale dlouho mi to nevydrželo (za světla se stydím a ve tmě se bojím)
23. Nemám ráda mák, fazole, zelí, olivy, uzeniny a ani moc nemusím klasická česká jídla
24. Vařím celkem dobře, ale nebaví mě to
25. Nechodím moc na takové ty klasické "chlastací party", raději se sejdu s pár kamarády a popovídáme si
26. Dokážu zabít i kaktus
27. Nesnáším neupřímné lidi a hloupé výmluvy
28. Jednou bych hrozně ráda měla psa a koně (nebo alespoň toho psa)
29. Miluji vysoké podpatky, ale připadám si na nich jako idiot a vždy mě hrozně bolí nohy
30. Mít neomezený rozpočet, sále bych nakupovala (hlavně kosmetiku)
31. I když je mi 20, stále si připadám jako dítě
32. Měřím jen asi 160 cm
33. I když často na školu nadávám, studium mě baví
34. Hrozně nerada nakupuji jídlo (kdo má ty tašky tahat domů)
35. Nikdy jsem neměla ráda dějepis, cokoliv od Egypta dál pro mě bylo peklo
36. O matice ani nemluvím, divím se, že jsem prolezla :D (na mou obranu: matikář byl cvok, většina lidí měla 4)
37. Štítím se odpadkového koše a houbičky na nádobí
38. Ráda poslouchám Avril Lavigne a Green Day
39. Nemažu staré SMS
40. Hrozně nerada usínám s někým v místnosti (viz školy v přírodě)
41. Kromě blboučkých filmů mám ráda i blboučké knížky (třeba něco Glamour od Louise Bagshawe)
42. Abych nevypadala jako tmavovlasá Barbie: vždy jsem měla ráda biologii a chemii
43. Nemám problém chodit doma nebo na chatě v teplákách a svetru po mámě
44. Toužím po dlouhosrsté čivavě
45. Stále mám v posteli plyšáky
46. Moc mi nechutná Cola a nesnáším Kofolu, kafe nepiju skoro nikdy (když, tak jen ledové)
47. Nejradši bych si vzala domů všechna opuštěná zvířata
48. Ráda bych pracovala v kosmetickém průmyslu, ale moje studium směřuje odjakživa jinam
49. Vůbec mě nefascinuje kino, raději mám filmy stažené a dívám se na ně v pyžamu
50. Viděla jsem všechny díly Stmívání a ano, je to blbost, ale neodsuzuji to a klidně se někdy podívám zas

A co Vy? Pokud už jste podobný TAG stvořily, uvítám odkaz a nebo mi klidně napište do komentářů, jestli máme něco společného :)

2 komentáře:

  1. našla bych spousty společných bodů, ale strávila bych nad tím dlouho a dlouho než bych je všechny vypsala. O podobném tagu uvažuju, ale zatím jsem se dostala jen na tag co dělá mě mnou, který výjde ve středu a někdy v budoucnu i obsah mé školní tašky.
    Mám tyhle tagy opravdu ráda :-) Jen tak dál!
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Super, moc se na tvůj TAG těším :)

      Vymazat