pondělí 27. ledna 2014

Zimní balzám na rty a letní kosmetika

Hezké dopoledne :) Nevím, jak kde, ale tady v Praze docela dost sněží :) Vzpomněla jsem si tedy na svůj oblíbený balzám na zimu, ale zároveň by to chtělo v tomhle mrazu i nějakou připomínku léta. Sáhla jsem do skříně pro pár věcí, které si právě na horké slunečné dny schovávám.

Perleťový balzám na rty Labello
Tento balzám se svou funkcí nijak neliší od jakéhokoliv jiného Labella. Jen vytváří na rtech perleťový efekt a mně se hrozně líbí právě v zimě. V létě ho nepoužívám. Jen pozor na vrstvu. Ve více vrstvách rty zesvětluje, ale vypadá to docela divně. Takže pozor na to, stačí opravdu málo. Pokud máte hodně suché rty, bude třeba ještě nějaká jiná výživa. Chtěla jsem vám ho vyfotit i na rtech, ale na fotce bohužel není vidět. Balzám mám hodně dlouho, ale prodává se stále. Maximálně je trochu jiný obal.




Pro dny plné slunce
Nyní se přesunu k mým miláčkům, které vytáhnu až s nástupem pořádného tepla (i když některé možná i dřív).

Eveline - krém s orchidejí a kokosem
Míchání kokosu s něčím sladkým typu vanilka je profláklá klasika. Ale v kombinaci s orchidejí jsem kokos našla až tady. Krém pochází z drogerie Teta, byl ve slevě i s tužkou na oči stejné značky asi za 100 Kč. Jak vidíte, krému je opravdu hodně (půl litru). Tužka putovala k sestřence, protože já bych ji nevyužila. Krém je určen na celé tělo, ale já ho zatím zkusila jen na ruce. Před vstřebáním trochu lepí, ale při správném dávkování se vsákne rychle. Myslím, že i při používání na tělo ho budu spotřebovávat ještě dlouho :) I přes letní vůni se dá samozřejmě používat už nyní, ale já potřebuji minimálně na ruce a nohy něco silnějšího, takže počká ve skříni :) Další plus mu dávám za praktickou pumpičku. Sice na cestování nic moc, ale já bych stejně nikam netahala půl litru krému. Jo a tne obal je boží, hrozně se mi líbí :) Fialovou já můžu :)




Opalovací krém Vichy
Tento krém mě stál 500 a je ho opravdu málo. Ale já si ho stejně pořídila, protože mám problematickou pleť a z normálního opalováku mám hned na obličeji pupínky. Cachtání v moři svou slaností sice pomáhá, ale přece jen nekoupu se pořád. Stačilo mi ho malinko, takže mi ještě zbyl (jo jo, vím, že tyhle věci se nemají schovávat na další rok, ale k moři nepojedu a v ČR bude stačit, i kdyby už ten faktor nebyl takový). Krém má zároveň zmatnit mastnou pleť. To docela funguje, ale v extrémních vedrech si myslím, že nespasí nikoho. Co se týče pupínků, samozřejmě pár se jich objevilo, ale možná i pro to, že jsem pleť celkově zanedbávala a rozhodně čištění nebylo takové, jako doma.



Body smoothie Balea Mango s vanilkou
Tento krém jsem objevila na podzim, takže mě stál nějakých 20 Kč. No nekupte to. Vybírala jsem čistě podle obalu. Což o to, obal i vůně jsou perfektní, letní. Ale krém při vstřebávání absolutně maximálně lepí. A hydratace taky není žádný zázrak. Ale za dvacku mě to zas tolik nemrzí. Každopádně podruhé bych do něj už nešla.


A co Vy? máte rozdělené vůně na letní a zimní nebo si naopak v zimě takto připomínáte léto?

4 komentáře:

  1. Já teď používám balzámy dva - v tyčince od Isany, toho mám už jen zbytek, takže vydrží tak týden a je po něm. A pak mám balzám od Marks & Spencer. Jinak mám ráda balzámy v plechovém kalíšku od Balea - hlavně na noc.

    Body Smoothie vypadá božsky. Za dvacku? :-O tak to bych ho samozřejmě taky vyzkoušela. Ale u nás takhle levná Balea snad ani není.

    Já používám tak nějak všechno dohromady a neřeším, jaké je roční období, když mi to vyhovuje. Ale je pravda, že jsem vyhrála nedávno sadu od Avonu, která je s vůní pomeranče a koření jako je skořice a další a to se mi teda moc líbí teď v zimě, taková velmi výrazná vůně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu dvacku to byla podle mě už sleva, když byl podzim a tohle byla tuším nějaká letní limitka :) Navíc měli poslední dvě balení :D Já mám v zimě ráda takové ty "hřejivé" vůně a v létě naopak hodně lehké ovocné :) Ale samozřejmě kdybych objevila něco super, tak roční období neřeším.

      Vymazat
  2. Já používám, co zrovná mám a co mi přijde pod ruku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už toho mám moc a i z tohohle důvodu to třídím, abych neměla načatých tolik věcí najednou :D Hned to vypadá líp, když je polovina schovaná a já nemám výčitky, že toho mám tolik :D

      Vymazat