středa 29. ledna 2014

Ovocný peeling Garnier Pure

Ahoj, dneska se zaměřím na jeden z mých nejoblíbenějších obličejových peelingů. Stál tuším něco kolem 150 Kč a mám ho už asi půl roku.



Vzhled a vůně
Peeling je gelový, což je velmi vhodné pro mastnou pleť. Zároveň ale nevysušuje. Zrníčka jsou v něm docela jemná a někdy se mi zdá, že je třeba obličej dost drhnout. Voní nádherně svěže a při tom sladce po ovoci.

Použití
Nanáší se klasicky na vlhký obličej, krátce promasírovat a opláchnout.

Výsledky
Pleť dobře obrousí, obličej je po něm prozářený a po opláchnutí nemám pocit ulepení ani přetrvávající vrstvičky na obličeji. Kdyby na trhu nebylo peelingů tolik a já nebyla zvědavá na ty ostatní, klidně bych si ho koupila znova (teda pokud mi vůbec někdy dojde, když skoro neubývá). Používám ho častěji než třeba okurkový, protože skutečně není tak drsný.

7 komentářů:

  1. Ou, tak za mě toto už nikdy. Obličej mi zflekatěl, naskákaly pupínky a byla jsem vysušená jak ještě nikdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :( Mně se to naštěstí ještě s žádným peelingem nestalo.

      Vymazat
  2. Mně přišel málo účinný :-D Jako že obrousil, to jo, ale neměla jsem po něm pocit čisté pleti jako po jiných peelingových gelech od G. Ale ta vůůůůůně jako! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ber tak, že ho můžeš používat pro tu vůni jak často budeš chtít a nevydrhne tě do průhledna :D Mně zase vyhovuje víc než ten okurkový, po kterém mám pocit přetrvávající slizké v vrstvičky na obličeji :D

      Vymazat
    2. Už ho naštěstí nemám :-P :-D

      Vymazat
  3. Přiznám se, že jsem tento peeling zatím nezkoušela :-), někdo si jej chválí, někdo na něj naopak nadává, takže jsem sama zvědavá jak bych jej posoudila já, skvělá recenze :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že nejlepší je asi ta vůně, protože stejné vlastnosti najdeš určitě i u spousty jiných :) A taky se mi hodně líbí, že je gelový.

      Vymazat