pondělí 20. ledna 2014

Grepový peeling Neutrogena

Ahoj :)

Nejdříve nějaké novinky. Z mého nákupního seznamu jsem si dnes pořídila první věc, a to šampon Vichy Dercos se seleniem. Naše lékárna je neskutečně zlodějská, chtěli po mně 349 Kč. Samozřejmě ho seženete i o stovku levněji. Měli akci 1+další za polovinu, ale já blbá si samozřejmě vzala peníze jen tak do kapsy a měla jsem jen na ten jeden (zlenivíte, když máte lékárnu 5 minut od domu). Každopádně pokud bude dobrý, dojdu si i pro ten v akci. Snad ho ještě budou mít. Ale teď už k samotnému šamponu: za ty peníze je ho tam 200 ml. Má oranžovou barvu (to je to selenium) a voní tak nějak jako prášek na praní s trochou broskví a citronu, ale mně se ta vůně takhle v lahvičce líbí. Vybrala jsem si variantu na suché vlasy, protože lékárnice říkala (i jsem to už četla), že trochu vysušuje, tak tím nic nezkazím. Šampon je nejen proti lupům, ale i proti vypadávání vlasů a údajně po něm i rychleji rostou vlasy do délky (no to bych jim doporučila, když jsem si to koupila hlavně kvůli tomu) :D Dám šamponu tak týden a pak se rozhodnu, jestli půjdu shánět to zvýhodněné dvoubalení. Pokusím se koncem měsíce udělat článek s věcmi, co jsem si za leden pořídila, tak pak o šamponu napíšu víc.

Ale teď už k dnešnímu tématu.  Momentálně používám denně Brusinkovou štolu od Lush, ale u ní není ten obrušovací efekt tak výrazný. V současné době mám doma celkem tři peelingy.



Vzhled a vůně
Jedná se o gelový peeling, průhledný, lehce růžový, samozřejmě se zrníčky. Voní nádherně grepově. Akorát ovocně, při tom ne sladce, takže dokonale ničí veškerou únavu a povzbuzuje. Jedná se o aroma, které mě nikdy neomrzí právě díky své nepřeslazenosti.

Použití
Peeling se nanáší na navlhčený obličej. Stačí ho opravdu malinko. To je také jeden z důvodů, proč ho mám tak dlouho (další důvod je střídání s dalšími peelingy). Nemám ráda to oplachování, takže ho většinou smývám ve sprše rovnou i s opláchnutím šamponu. Nejraději si ho dávám večer, protože i když obličej extrémně nedrhnu, přece jen se může objevit přechodné začervenání.



Výsledky
Jedná se o jemný peeling, oficiálně na denní použití. To však vzhledem k čištění Brusinkovou štolou po odlíčení nedělám. Na mou pleť důkladnější peelingování bohatě stačí 3x týdně, když si vzpomenu, dávám si jej obden. Výsledky jsou určitě pozitivní. Tím, jak je jemný, nedráždí. Samozřejmě nesmíte obličej vyloženě drhnout. Pleť mám po něm hladkou, jemnou a prozářenou a hlavně nevysušenou. Takže za sebe jej mohu určitě doporučit.

A co Vy? Používáte peeling pravidelně?

2 komentáře:

  1. Ja mam doma tiez od nich denny peeling ale orandzovy a pouzivam ho len raz za tyzden :) to podla mna uplne staci :)

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle je právě hrozně moc jemný, ale své ostatní peelingy bych také tak často nepoužívala :)

      Vymazat