pondělí 6. ledna 2014

Šampon Big od Lush

Krásné poledne :) Dnes chci napsat pár řádků a tomto šamponu a také se trochu "vypsat" na obecná témata, nějaké novinky a plány.

Měla bych se učit na zkoušky, ale vůbec se mi do toho nechce. Koukám na první řadu Pretty Little Liars, vymýšlím články a prostě dělám cokoliv, kromě učení :D

Co se týče ostatních blogů, už jich pravidelně čtu jen minimum. Ne že bych si nenašla čas, ale na většině nevidím už nic přínosného. Možná je to i tím, že sama píši, těžko říct. Každopádně články s oblečením už přeskakuji (přijde mi, že všude vidím více méně podobný styl a sama se raději věnuji kosmetice než chození po obchodech s oblečením) a z kosmetiky si vybírám jen to, co je mi blízké. Dříve bych si přečetla každou recenzi už jenom ze zvědavosti.

A teď něco ke kosmetice. Snažím se hodně spotřebovávat a dokonce se mi daří plná balení odsouvat do skříně a čekat, až spotřebuji, co mám načaté. Jako první zřejmě spotřebuji už rozdrobené šampuky Lush, masku Garnier Fructis a jednu skleničku kokosového oleje, která je už poloprázdná. Posledních 14 dnů jsem péči o vlasy moc nedala, protože na chalupě je zima a omezené množství teplé vody, což na smývání masek a kondicionérů vážně není ideální prostředí. Včera jsem jako záchranu dávala masku z kokosového oleje a vlasy vstřebaly obrovské množství, takže je čas se jim zase pořádně věnovat. Také mě nemine v blízké době návštěva kadeřnice. Konečky jsou stále v dobrém stavu, ale už se mi nelíbí tvar účesu. Jinak co se týče nákupů, plánuji ten zázračný kondicionér od Aussie, nějaký další šampuk a další Tangle Teezer. Ještě se rozhoduji mezi klasickým a kompaktním. Z dekorativky si chci pořídit jen nějakou kvalitní tvářenku a možná pár rtěnek, protože se zrovna moc nelíčím a zásoby neubývají.

Co se nekosmetických věcí týče, chci více chodit ven. Kromě tradičních drbů s kamarádkami chci i více sportovat. Jednou týdně zumba mi skutečně nestačí, takže asi zase zkusím chodit běhat a jenom co se oteplí, těším se na kolo. Jako další chci více pít. Samozřejmě myslím tu "zdravou formu". Jsem tak trochu jako velbloud, takže piji běžně velmi málo a pak to doháním. A když už jsem u toho vnitřního vyživování, chci začít více vařit. Hrozně mě to nebaví, ale třeba objevím nějaké kouzlo stání u plotny :D

Gratuluji, pokud jste se dočetli až sem a teď už se vrhám na slíbenou recenzi.

Šampon Big od Lush (230 ml/460 Kč)





Vzhled a vůně : skutečně mě nenapadá lepší popis než slizovité želé a v něm ohromné množství krystalů soli. Vůně je velmi příjemná. Podle popisu výrobce má vonět po neroli, vanilce a pomerančovém květu. No neberu jim to, ale fakt netuším, jak tato kombinace vonět má nebo nemá a jak to šampon splňuje, ale budiž. Já z něj cítím svěžest jako z moře a příjemně květinovou vůni, která není příliš sladká. Bohužel v mých vlasech aroma moc dlouho nevydrží.




Použití: jako klasický šampon se nanáší na mokré vlasy. Akorát zde je problém s velkým množstvím soli. Bohužel pokud na to půjdete klasicky, sůl z vlasů opadá. Proto je lepší nanést na vlasy, počkat, až se trochu rozpustí a pak promasírovat. Použití je opravdu problematické a není ideální, pokud spěcháte. Jinak na umytí stačí poměrně malé množství a na obalu výrobce uvádí, že pro extra objem ze použít i dvakrát po sobě. To já tedy nedělám kvůli ceně a také nemám tak mastné vlasy, aby to bylo třeba.



Účinky: Big je určený na normální, rychle se mastící nebo zplihlé vlasy. Na moje vlasy moc zázračně nepůsobí. Používám ho občas, pokud se chci rozmazlit. Vlasy jsou po něm lehké a nezatíží je, ale extra objemu jsem si nevšimla. Vzhledem k tomu, že je určený na objem, není moc výživný. Používám po něm nejčastěji kondicionér Veganese od Lush, který je velmi lehký a vlasy nezatíží.



Celkově mám Big ráda, ale nejsem si jistá, jestli je skutečně za ty peníze tak super. Kdybych ho používala na každé umytí, tak by mi vystačil maximálně na dva měsíce a to je pak přece jen drahá zábava. Takže za mě sice ano, ale pokud vám nevadí takováhle investice nebo pokud by na vaše vlasy působil zázračně. Já si jej možná ještě někdy koupím, ale v nejbližší době to určitě nebude.

3 komentáře:

  1. vyzera zaujimavo, ta vona musi byt super!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Cena vzdáleně připomíná drahotu. Zlatej můj Syoss za stovku, kterej vydrží opravdu dlouho a výsledky jsou viditelné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od Syoss kdysi dva šampony a moc mi nevyhovovaly. Ale je fakt, že za tu cenu se dá sehnat určitě něco jiného se stejnými účinky :D

      Vymazat