středa 1. ledna 2014

Tangle Teezer

Ahoj! Doufám, že jste včerejší/dnešní oslavy přežily ve zdraví :) Samozřejmě Vám přeji hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů v roce 2014 :)

Bohužel jsem za ty dva dny doma nestihla připravit žádné články dopředu a vypadá to, že během dneška opět odjíždím a budu do neděle bez internetu. Ale určitě něco stvořím hned jak se vrátím :)

Dnes bych vám chtěla představit svůj oblíbený hřeben. Určitě už jste o něm četli tuny článků, ale nevadí :D Někdo tento hřeben miluje, někdo nesnáší a někdo nechápe, jak můžou lidi zaplatit tolik za něco, co vypadá jako kartáč na koně. Já ho mám ráda, i když určitě existuje nějaký jiný stejně super, možná i lepší.

Koupila jsem ho asi před rokem v salonu Toni and Guy. Stál mě zhruba 500 Kč a bohužel je oranžový, i když tu barvu nesnáším. Neměli zrovna jinou barvu a mně se nechtělo čekat, než mi ho objednají. Už jsem si na to i docela zvykla, ale jestli si někdy budu kupovat další, rozhodně bude jiný.

Jinak je celkem odolný, zoubky se ohnuly zatím jen minimálně a to především ty, které byly delší dobu o něco uhnuté, například když jsem hřeben položila na nerovnou plochu.



V ruce se drží dobře, ale někdy mi přece jen vypadne, jak je hladký (nebo je to mou neohrabaností po ránu?). To ukazuje na jeho odolnost, když je po několika pádech na dlaždice pořád vcelku :D



Co se týče funkčnosti, vlasy mi rozčesá dobře a netahá. Jasně, pár vlasů na něm zůstane, ale to je logické, protože vlasy se prostě obnovovat musí. Rozhodně ale vím, že vypadly přirozeně a ne po rvaní hřebenem. Obávám se ale, že hodně husté a kudrnaté vlasy nebo velké cucky vlasů by nezvládl. Já s ním jednou rozčesávala vlasy po té, co se na mně vyřádila kamarádka, když trénovala tupírování. Musela jsem vlasy hodně potřít kokosovým olejem a až pak uzel povolil.



Vlasy by po něm také neměly elektrizovat, ale to je blbost. Mně poletují každé ráno jak svatozář. Je to divné a štve mě to, protože se to děje až v poslední době.

Ale abych neskončila negativně. Myslím, že mi hřeben vydrží hodně dlouho (pozor, nepoužívat při fénování, kadeřnice říkala, že ho takhle roztavila) a pokud už doslouží, koupím si ho zas. Stále také uvažuji o jeho kompaktní verzi, hodil by se mi na cestování. Ale zas je fakt, že denně v kabelce bych ho také netahala, protože si vlasy během dne moc nečešu, abych si je zbytečně nezamastila.

A co vy? Máte už svůj TT nebo jiný dokonalý hřeben?

3 komentáře:

  1. Tangle Teezer jsem ještě nezkoušela. Čtu o něm hodně u jiných blogerek a musím říct, že jsem snad nečetla žádný negativní komentář na něj. Ale stále nějak nemám potřebu si ho pořídit, i když vypadá velmi dobře.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Moni :-) Jinak oranžovou taky nemám ráda, ale na tomhle TT se mi vyloženě líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se bez něj ani neučešu :) hrozně jsem trpěla, když jsem ho na chalupě neměla a musela použít kartáč, který jsem používala vždycky. Najednou se mi zdálo, že děsně tahá a vytrhává spoustu vlasů.

    OdpovědětVymazat