neděle 19. ledna 2014

Mask Of Magnaminty

Pěkné dopoledne! Myslím, že tuhle legendární masku od Lush zná hodně lidí. Je docela profláklá a kdo od Lush něco zkusil, pravděpodobně zabloudil i k polici s touto legendou. Já mám už druhé balení. Před tím jsem měla menší, teď mám 230 ml za 320 Kč. Ale určitě si kupte balení menší, protože maska skoro neubývá. Já překročila dobu použití u balení menšího. Tohle velké mám tak nějak omylem, protože jsem se o něj měla rozdělit a nějak to nevyšlo. Ale myslím, že i prošlá funguje, pokud ji máte v lednici a nemusíte se ničeho bát, když ji nespotřebujete včas.



Vzhled a vůně
Maska je zelená, obsahuje peelingová zrníčka, která jsou středně hrubá. Voní svěže mátově. kdo nemá rád mátu, bude asi hodně trpět. Upřímně přiznávám, že k použití masky v zimě se musím docela překonávat, protože skutečně osvěžuje. Ale v létě je velmi příjemná.




Použití
Výrobce o tom sice nic nepíše, ale já ji nanáším na vlhkou (a samozřejmě odlíčenou) pleť. Zdá se mi, že na vlhké pleti účinkuje lépe. Smývá se po zaschnutí krouživými pohyby (to kvůli peelingovému efektu).

Výsledky
Maska nádherně čistí a osvěžuje. Někdo o ní mluví jako o zázraku, nicméně u mě zázračně nepůsobilo zatím nic. Občas jsem po ní měla vysušenější nebo mírně podrážděnou pleť. Ale to spíše vychází ze stavu pleti před nanesením. Možná na světě existuje nějaká maska se stejnými účinky, třeba i levnější, ale já ji mám ráda a určitě si ji budu kupovat dál.

A co Vaše zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat