neděle 26. ledna 2014

Neviditelná tužka na rty Dermacol

Hezké odpoledne :) Musím se přiznat, že s tímto článkem jsem dlouho váhala. Upřímně totiž nevím, co bych napsala. Nakonec jsem se tedy rozhodla pro pár řádků, ale klasickou recenzi nečekejte. A své povídání (a prosbu o radu) si nechám na konec.

"Neviditelnou tužku na rty" Dermacol jsem si koupila teprve nedávno. Neplánovala jsem to a vlastně jsem na ní před tím četla jednu nepříliš pochvalnou recenzi. Ale když jsem ji viděla v obchodě, prostě jsem to riskla. Stála 129 Kč. Musím se přiznat, že je to moje první tužka na rty vůbec. Nikdy jsem ji ani nepotřebovala, protože rtěnky používám teprv chvilku. U klasických barevných tužek jsem si nikdy nebyla jistá, jaký odstín mám vybrat, proto tahle vypadala tak ideálně.



Tužka obsahuje kyselinu hyaluronovou a peptidy, které mají vyplnit drobné vrásky (hezké co?). Také po použití na celé rty má fungovat na zvětšení objemu (nezní to jako sen?). Tak Vás "zklamu", rty se mi opravdu nezvětšily. Ale je fakt, že rtěnka s ní vydrží. Dobu nemohu bohužel dost dobře posoudit, protože s rtěnkou jsem i pila. Navíc mám pocit, že se mi žádná z mých rtěnek nerozpíjí. Každopádně je to fajn pojistka, alespoň pro pocit. A málem bych zapomněla: tužka má klasickou "rtěnkovou" vůni, možná trochu sladší.






Četla jsem, že tužka je příliš tvrdá a jsou v ní i nějaké hrubé části, které nepříjemně dřou. Ano, nejměkčí není, ale mně to nevadí. Hrubé částečky jsem v ní nezaznamenala.

Takže můj závěr zní: pokud jste na tom stejně jako já (nevíte jaký odstín tužky vybrat nebo nechcete mít doma tužek moc), jděte do ní :)



A teď už k té "vykecávací" části. Začaly mě nudit moje vlasy a uvažuji nad změnou. Komplet barvu měnit nechci, ale láká mě melír. V minulosti jsem měla již červený (nebyl špatný, ale prostě mi vadila nepřirozená barva řvoucí na dálku) a světlý (doma zhotovený ve dvanácti letech). Světlý se mi líbil více, protože je to přece jen barva podobnější vlasům. Bohužel ale nemám vlasy od přírody světlejší, ve kterých by blond proužky vypadaly hezky a jakž takž přirozeně, ale celkem tmavé. V tomto ohledu velmi závidím blondýnkám a holkám s takovou tou světlou nedefinovatelnou barvou. Myslím, že se světlými vlasy se lépe experimentuje (teplý/sudený odstín, množství pramínků...). Co si o tom myslíte? Může světlý melír vypadat hezky i na tmavší hnědé? Samozřejmě nemyslím skoro bílé pramínky :D Myslím, že šikovná kadeřnice by si s tím poradila. Takže mám to risknout? Nebo máte nějaké zkušenosti? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat