neděle 12. ledna 2014

Šampon Rehab od Lush

Ahoj! Dnes to bude recenze na jeden šampon, který jsem původně koupila mámě. Máme ho doma už od června a skoro neubývá a to ho máma používá 3x týdně (má krátké vlasy) a já tak jednou týdně.




Vzhled a vůně
Šampon má medovou barvu (krásně poetické, že?) a je průsvitný. Je spíše tekutější. Voní ovocně a svěže, úplně z něj cítím čistotu. Vůně to není žádná převratná, ale ani mi není nepříjemná.

Použití
Používá se klasicky jako šampon, jen je třeba ho před použitím protřepat (nejspíš kvůli oleji ve složení). Stačí ho opravdu velmi málo, u mě je to zhruba polovina množství klasického šamponu. Dobře pění a hlavně rychle a snadno se oplachuje.



Výsledky
Má ve složení papáju, která má čistit pokožku hlavy. Docela tomu věřím. Ať je to čímkoliv, vlasy mám pak opravdu čisté a na pokožce cítím skoro mentolovou svěžest. Rehab obsahuje také olivový olej, který má vlasy chránit před mechanickým poškozením, například při česání. Moje vlasy výborně umyje a nepoužívám po něm kondicionér, ale jen kokosový olej na konečky. Nezaznamenala jsem ani rychlejší maštění, ale ani moje vlasy nevydrží přehnaně dlouho nemastné. Prostě průměr.



Celkově jsem s šamponem velmi spokojená a pokud mi vůbec někdy dojde a neobjevím žádný lepší, určitě si jej pořídím zas. V porovnání s Big určitě vydrží déle a co se týče ceny, je Rehab jasný vítěz.

2 komentáře:

  1. Já z něj cítím mentol :-) Bohužel mě po něm svědila pokožka hlavy, ale nebýt toho, nemám mu co vytknout. Vážně skvěle myje, dost pění a vlasy jsou po opláchnutí krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :( Já kromě suchých šamponů problémy se svěděním neměla snad s ničím.

      Vymazat