středa 8. ledna 2014

Dnešní kosmetické nákupy

Ahoj :) Dnes jsem byla v Palladiu s cílem nic si nekoupit, ale neodolala jsem. Tady máte vyfoceno vše, co jsem dnes pořídila v DM. Postupně o všem napíšu něco víc, až to pořádně vyzkouším.

Omlouvám se za stručnost, za chvilku odjíždím z civilizace, takže spěchám. Během následujících několika dnů se tu budou objevovat nějaké články, co mám v zásobě :)




Na Bi-Oil jsem četla docela dost pozitivních recenzí, tak jsem zvědavá.



Koukám, že tahle fotka je super kvalitní :D Prý neviditelná konturka na rty, ale četla jsem na ní zatím jen jednu recenzi (jednu nepříliš pozitivní).


Balzám už jsem zkoušela. Vůně se mi moc nelíbí a barva je docela výrazná. Vybrala jsem si tento, protože ostatní se mi zdály mizerně pigmentované.


Ani nevím, proč jsem se rozhodla koupit si tuhle kúru na vlasy. Asi se mi líbilo malé balení, které mám šanci spotřebovat. Ale třeba mě příjemně překvapí a bude fajn :)


Žádné komentáře:

Okomentovat