úterý 14. ledna 2014

Soft Coeur

Ahoj. Dnes to nebude klasická recenze, protože v podstatě nemám celý kousek. Jedná se o masážítko Lush. Mám ho už skoro rok a dostala jsem ho jako vzoreček. Ale ne kousíček, slečna mi ho dala celou třetinu. Nikdy by mě nenapadlo se po něčem takovém dívat, ale jsem velmi spokojená. Pro lidi s velkou fantazií: představte si, že má tvar srdíčka a můj kousek je jeho pravá horní část :D

Podívala jsem se na stránky Lush a stojí 200 Kč/30 g.



Voní po medu a bílé čokoládě. Aroma nemá chybu a doporučuji všem milovníkům sladkého. Používám jej jen občas, protože je mi líto ho spotřebovat :D Mám ho v pokoji a pořád k němu musím čichat, jak nádherně voní. U mě našel funkci krému na ruce. Vezmu ho na chvíli do dlaní, uvolní se z něj olej a tím pak promasíruji ruce. Vstřebává se docela pomalu. Ale to mu nevytýkám, protože při masáži není žádoucí, aby se olej hned vpil do pokožky. Stačí ho vážně malinko, takže ho začnu používat častěji. Jediné, co masážítku vytknu, jsou kousky tmavé čokolády. Ano, vypadá to pěkně, ale není příjemné, když se to patlá po rukách.



Hydratuje spíše průměrně. Možná by pomohla větší vrstva, ale to bych musela čekat opravdu dlouho, než se vstřebá.



Celkově Soft Coeur miluji a myslím, že až mi tenhle vzoreček dojde, pořídím si jej zas.

2 komentáře:

  1. Ohledně toho vstřebáváním souhlasím, ale to dělají všechny oleje, no. Jinak voní úžasně a tu čokoládu pak sněz :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už to ochutnala, ale chutná to chemicky, tak nevím, jestli to ještě někdy risknu :D Ale tobě se povedlo to přežít, tak to možná zkusím :D

      Vymazat