neděle 5. ledna 2014

Novoroční TAG

Krásný večer :) Po několika dnech v pustině, uprostřed lesů, s pomalým internetem, jsem se konečně dostala zpátky do civilizace. Začala jsem tradičně pročítáním svých oblíbených blogů a na několika z nich jsem viděla tento TAG. Des už určitě nebudu schopná vyplodit nějaký smysluplný článek (tedy články mám v zásobě, vázne to u fotek), proto házím rychlovku v podobě TAGu a na zítra už vymyslím nějaké kosmetické téma :)


1. Udělala jsi v roce 2013 něco, co nikdy před tím?

O ničem extra nevím nebo si momentálně nevzpomenu. Obecně jsme možná trochu odvážnější, co se týče seznamování a novými lidmi. Tedy nikdy mi nedělalo problém začít se bavit s někým cizím, ale od začátku studia na vysoké škole je to ještě lepší :)

2. Jaké země jsi navštívila?

V létě jsem byla s rodiči na dovolení v Turecku. Teoreticky to bylo fajn, ale zjistila jsem, že přece jenom rodinná dovolená už není nic extra. Nemohli jsem se často dohodnout, co se týče denního programu a podobně. Takže příště už jedině s partou kamarádů :)

3. Jaké momenty ti nejvíce zůstaly vryté do paměti?
Určitě maturita a přijímací zkoušky :D Jo a taky den, kdy jsem si pořídila křečka :D
hodně dospělá zábava, co?) :D

4. Za co jsi nejvíc utrácela?
Letos jsem utratila docela dost i za dárky pro své blízké, jinak tradičně za oblečení a kosmetiku :)

5. Jaká písnička ti tento rok bude připomínat?
Docela dost jsem poslouchala písničku Let Me Go od Avril Lavigne.

6. Co si myslíš, že jsi měla dělat víc?
Klasická odpověď: hýbat se :D Jsem od přírody dost lenoch, ale v roce 2012 jsem dokonce chodila nějaký čas i běhat a mrzí mě, že jsem u toho nevydržela. A jako další musím zmínit učení. Minulý rok mi to moc nevyšlo. Letos se musím hodně snažit, abych se konečně dostala na svou vysněnou školu :)

7. Co si myslíš, že jsi měla dělat méně?
Méně sedět u počítače a více se scházet s příteli. V poslední době udržuji vztahy více písemně než osobně.

8. Jak jsi strávila Silvestr?
V pohodlí domova s vínem a přítelem :)

9. Byla jsi zamilovaná?
To je moc silné slovo, láska je přece věčná a to se nestalo :)

10. Začala jsi někoho nnávidět?
A jéje :D to by byl seznam :D

11. Co jsi chtěla a dostala?
Určitě jsem se chtěla bavit a zábavy bylo v uplynulém roce dost :)

12. Co jsi chtěla a nedostala?
Už od smrti mého milovaného pejska před čtyřmi roky toužím po štěňátku, ale vím, že to se jen tak nesplní. Nemám tolik volného času, abych se mu mohla dostatečně věnovat.

13. Oblíbený film?
Oblíbený za minulý rok nemám. Hlavně o letních prázdninách, které z části trávím i s kamarádkami, koukáme na něco každý večer, ale nic extra mi v paměti neutkvělo. Za to jsem nedávno objevila Prolhané krásky. Nechápala jsem, co na tom každý vidí, ale když mi tento seriál vychvalovala i kamarádka, tak jsem pár dílů zkoukla. A světe div se, právě stahuji první sérii :D

14. Kolikáté narozeniny jsi slavila a jak?
Byly to dvacáté (už? to to letí) a neslavila jsem vlastně vůbec. Moc na oslavy nejsem. Ale letos se k nám na chalupu nakýblovala babička se strejdou, tak to bylo docela drsné :D

15. Nejlepší člověk, kterého jsi potkala?
Těch lidí je určitě víc. Mám na nové škole super kamarádky, bez kterých by to už teď nešlo :)

16. Naučila jsi se něco?
Doufám, že spoustu věcí :D

17. S kým jsi strávila Valentýna?
Těžko říct. Tento den je pro mě absolutně nedůležitý, takže jsem mohla být klidně s kamarádkou venku nebo doma sama :D

18. Přestěhovali jste se?
Naštěstí ne.

19. Změnila jsi své vlasy?
Kromě zničení vlasů při tvoření maturitního účesu a klasického stříhání ne.

20. Byla jsi na nějaké svatbě?
Nebyla.

21. Nové děti?
O nikom nevím. Se vzdálenějšími příbuznými se moc nevídám a co se týče přítel, tak všichni jsou více méně v mém věku a studují.

22. Koho jsi políbila o půlnoci?
Přítele.

23. Byl to celkově dobrý rok?
Ani náhodou, nevyšla mi škola, kam jsem chtěla jít. Ale v soukromé oblasti si nemůžu stěžovat :)

24. Byla jsi spíš drzá nebo milá?
Myslím, že od všeho trochu :D

25. Máš nějaká předsevzetí?
Nemám. Změny se dají dělat kdykoliv, ne jen se změnou roku :)

Budu ráda, když budete v TAGu pokračovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat