čtvrtek 23. ledna 2014

Mátové maliny z Oriflame

Ahoj! Vím, že jsem asi jediná, ale mám děsnou radost ze sněhu :D Sice mohl být na Vánoce, ale nevadí, lepší než nikdy :D Teda zase do května by být nemusel, ale snad chvilku vydrží (tak a teď mě kamentujte, jaká je to hnusná břečka) :D.

Už hrozně dlouho plánuji články z dekorativky, ale mám problém s focením. Můj foťák je celkově dost na nic, ale s tímhle počasím je to ještě horší. Čekám na pořádné světlo a ideálně i sluníčko.

Dále jsem si ještě chtěla postěžovat na svoje vlasy. Moje opečovávané a rozmazlované vlasy! V poslední době úplně pekelně elektrizují a to ani nenosím oblečení, které by to mohlo způsobovat. Také jsou bez objemu a našla jsem poprvé od května roztřepený koneček (blíží se další kadeřnická pohroma). Nějaké zázračné rady určitě uvítám :)

A teď už k dnešnímu tématu. Rozhodla jsem se napsat pár řádků o dvou věcech z Oriflame. Sice patří obě do stejné řady, ale dostala jsem je zvlášť, proto už mám peeling skoro vypotřebovaný.

Tělový peeling
Cena se pohybuje různě, v aktuálním katalogu je ve slevě za 59 Kč. Zelená zrníčka jsou podle mě ideálně velká i ostrá, tělo krásně obrousí, ale nepodráždí. Na můj vkus by v lahvi mohlo být zrníček i více, protože když už peeling, tak pořádně jednou za čas a v ostatní dny obyč sprcháč. Vůně by měla odpovídat i tělovému spreji, ale tahle mi přijde trochu sladší. Ale není to nic extrémního, ta máta sladkost docela dobře vyrovnává. Celkově jsem spokojená a klidně bych si produkt pořídila zas, ale chci vyzkoušet i něco jiného.




Tělový sprej
V aktuálním katalogu stojí 119 Kč. Normální cena je 199 Kč. Ale Oriflame mívá slevy často, tak bych si na nějakou určitě počkala, přece jenom není to nic, bez čeho se nedá žít. Co se týče vůně, mně se velmi líbí. Ale očividně ne všem, protože jsem ho dostala od kamarádky právě s tím, že tu vůni nesnese, ale je jí líto to vyhodit. Používám ho buď na doma nebo na cestu domů po sportu, když nechci přímo parfém. Aroma se na pokožce ani na oblečení nedrží moc dlouho, takže sprej bohužel docela rychle ubývá. Zároveň ale krásně osvěží, když ho na sebe nastříkáte ve větším množství. Už mám přes kamarádku objednané další balení. Myslím, že jsem kdysi v katalogu viděla i jiné varianty, ale v tom aktuálním ne a já to zrovna moc nesleduji, vzpomenu si na Oriflame tak jednou za půl roku :D




To mě obecně přivádí na myšlenku katalogů. Dnes to dělá každý druhý, tak není zas tak velký problém najít si v okolí nějakou Oriflame Lady a Avon Lady a já nevím jakou ještě Lady :D Ale vadí mi, že sem tam se objeví navoněný kousek papíru, jinak nic. Nerada kupuji něco, co si nemohu vyzkoušet a pořádně prohlédnout. U sprcháče o tolik nejde, ale nedokážu si představit, že bych si tam koupila třeba make up. Jasně, hodně lidí to riskne, ale já vážně ne. Dříve jsem měla z Oriflame věcí dost, protože mi něco stále nabízela sestřenka. A věřte mi, bylo to zlo, jak to bylo pohodlné, tak jsem nakupovala stále. V současnosti už to nedělá, ale pravidelně dostávám něco jako dárek od kamarádky a pokud po něčem vyloženě toužím, řeknu spolužačce. Celkově však musím konstatovat, že bych se bez Oriflame docela dobře obešla.

4 komentáře:

  1. Mala som nejaký produkt z tejto kolekcie, ale tá vôňa bola na mňa až veľmi sladká. Kika

    OdpovědětVymazat
  2. Roztřepené konečky ostříhat, žádný zázrak neexistuje :-P

    Co se týče vůně mátových malin, jak tomu hezky říkáš, tak já ji miluju! Měla jsem jen sprcháč a luxus jako... Klidně bych si koupila další věc z téhle řady.

    Nevím, jak je to u Oriflamu, ale vzorečky make-upů, rtěnek atd. se dají z Avonu normálně objednat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty konečky mě tolik netrápí, zatím je to jen jeden, takže žádná pohroma, víc mě trápí ten objem a elektrizování :(

      Vymazat
  3. No a sníh... tady na vesnici je to super, ale v Praze a vůbec ve městech děs. Je to fakt hnusná špinavá břečka :-D

    OdpovědětVymazat