čtvrtek 30. ledna 2014

SOS Kúra na vlasy Balea

Hezké dopoledne kočky :) Dnes se chystám objednat ke kadeřnici na melíry a stříhání. Zkusím to hodit přímo na Valentýna, protože v ten den je ples mé střední školy a já se nechci česat doma sama (jistě, můj ples to není, ale znáte to, každá slečna tam bude načesaná a já doma zvládám tak maximálně umytí a rozčesání). Nad melírem uvažuji už dlouho, tak to prostě risknu. A ostříhání by sice ještě počkalo, ale se střihem už nejsem spokojená. A i když mi kadeřnice nebude vytvářet žádný složitý účes, přece jen i to obyčejné fénování od profíka vypadá líp jak domácí výroba :D

A teď už k dnešní recenzi na kúru značky Balea :)

Přestože je tento výrobek určen na hodně poškozené vlasy, koupila jsem si ho. Nemám vlasy nijak extra zničené, ale teď v zimě jim trocha péče neuškodí.

Výrobce píše, že je produkt ze Švýcarska. No nezní to lákavě? Kvalitní hodinky, čokoláda....to bude tohle určitě bomba. Kúra má napravit i ty nejvíce poškozené vlasy. Obsahuje speciální komplex látek, které mají pronikat hluboko do vlasu a tím o vyživovat.
Skutečně jsem Vám popis od výrobce chtěla vyfotit, ale bohužel byla kvalita fotky mizerná.



Vzhled a vůně
Kúra vypadá úplně klasicky. Prostě bílá maska, hustota střední. Já bych ocenila klidně i hustější, protože i když jsem vlasy vymačkala pořádně, stejně se mi zdálo, že kúra stéká. Voní dobře, ale neumím ji k ničemu přirovnat. Žádné květiny ani svěžest moře, prostě jen příjemná vůně, trochu sladká.

Použití
Masku jsem nanesla pouze do délek, jako to dělám vždycky. Nanášela se snadno, oplachovala se stejně jako všechny "chemické" kondicionéry a masky (tzn déle než třeba Lush). Upřímně právě ta nekonečná doba oplachování mě docela odrazuje od pravidelného používání masek a kondicionérů. Když nespěchám, tak je to fajn, ale pokud jsem utahaná a ještě další den vstávám brzo, skutečně mě to nebaví.

Výsledky
Po prvním použití šly vlasy snadno rozčesat, ale to je asi tak všechno. Výsledek byl jako u obyčejného kondicionéru a to jsem kúru nechala skoro 5 minut (na obalu je, že stačí minuta). Druhé použití dopadlo stejně, i když jsem použila šampon Rehab místo Dercos od Vichy. Skoro se mi zdá, že mám konečky ještě sušší než dříve (ne že by to kúra zhoršovala, jen jsem vysadila kokosák, abych lépe otestovala její účinky). Třetí a zároveň poslední použití spolu s Dercos od Vichy. Výsledky opět jako po obyč kondicionéru. Takže obal letí do sáčku a krabice na "Spotřebováno" a já mohu prohlásit, že Švýcarsko nešvýcarsko, tahle kúra je s prominutím úplně na prd na nic.

Zkoušela jste to některá? Udělala jsem někde chybu nebo je to skutečně zbytečnost?

Žádné komentáře:

Okomentovat