pátek 10. ledna 2014

Okurkový peeling Neutrogena

Ahoj, dnes bude jen krátká recenze :) Jedná se o okurkový peeling určený na problematickou pleť s výtažkem z okurky, která čistí, zklidňuje a osvěžuje. Toto balení mám už téměř rok a stejně jako všechny moje peelingy, skoro neubývá.



Vzhled a vůně
Je to takový krémová bílá pasta se zeleným nádechem a zelenými zrníčky. Vypadá nadýchaně, skoro bych řekla až našlehaně. Voní překvapivě po okurkách. Taková lehká a svěží vůně, která neomrzí. Po opláchnutí se na pleti příliš dlouho neudrží.

Použití
Jako zatím každý peeling, který jsem poznala, se nanáší na vlhkou pleť, promasíruje se a opláchne. Opět ideální používat ve sprše. Já si ho dávám pro jeho hrubost maximálně jednou týdně.



Výsledky
Obrušuje poměrně dost, takže pozor na něj, netřeba příliš obličej drhnout. Pleť je po něm opravdu osvěžená, je to skoro jako kdybyste byly na chladném větru. Ale zdá se mi, že citlivou pleť může i podráždit. Mně na něm vadí to, že po opláchnutí mám pocit, že mám stále na obličeji nějakou tenkou vrstvičku, které se nejde zbavit. Možná je to jen můj pocit, když je tak krémový, fakt nevím. Každopádně hlavní funkci - peelingový efekt - plná dobře a to je hlavní. Ale znovu si ho nekoupím, mám doma i lepší a ještě hodně jsem toho nevyzkoušela.

Žádné komentáře:

Okomentovat