sobota 18. ledna 2014

Nákupní seznam

Přeji pěkný večer :) Když má člověk zkouškové a uklizený celý pokoj, přichází čas vymyslet nějakou zábavu :D Rozhodla jsem se, že si napíšu seznam věcí, co si plánuji pořídit. Určitě to také znáte. Něco se Vám líbí, o něčem čtete dobrou recenzi atd. Takže buď si to koupíte hned, nebo to odložíte na jindy. No a mně se v druhém případě stává, že na nákup zapomenu. Pak si o tom zas někde přečtu a tak to je pořád dokola. Takže jsem si začala psát vše, co mě zaujalo. Jistě, všechno si nakonec asi nekoupím, ale aspoň budu mít přehled. Je to psané na papíře, protože přece jen mě něco napadne i mimo pc. Snad vše přečtete, snažila jsem se psát čitelně.

Seznam jsem si rozdělila na tři kategorie: vlasy, tvář a tělo. Pod fotku se pokusím k jednotlivým bodům něco napsat. Postupně si budu položky odškrtávat a připisovat další.


Co se týče obličeje, momentálně mám na seznamu jen dekorativku a štětec, který sháním už dlouho. Chtěla bych nějaký kvalitní, ale ne extra drahý. Rtěnku jsem si zamilovala, když jsem ji kupovala sestřence a odstín (nenapsala jsem si číslo) se mi skutečně moc líbil. Byla červená, ale ne křiklavá. Nicméně nehoří ho, takže si počkám na slevu. A tvářenku chci už také dlouho. Ideálně nějakou bez třpytek s broskvovým nádechem.



Stránka s věcmi na tělo je zatím nepopsaná, protože po ničem extra netoužím. Sprchových gelů i krémů mám hodně.


U mě tradičně nejobsáhlejší téma. Od Aussie ještě nevím, co přesně chci. Nevím, jakou řadu, ani jestli si koupím šampon i kondicionér nebo jen kondicionér. Šampuk od Lush si koupím určitě, až spotřebuji zbytky dvou, co mám už doma. Chci vyzkoušet všechny jejich šampuky, takže je skoro škoda, že tak pomalu ubývají :D Na arganový olej od Ryoru mám spadeno už dlouho, ale mám doma zásoby kokosového z DM. A pozor, drb od zdroje: Ryor plánuje arganový olej zdražit. Řekla mi to paní v jednom obchodě, prý jim to řekli na nějakém srazu Ryoru. Masku na vlasy potřebuji na přechodnou dobu, než začnu používat řadu od Loreal, co mám v zásobě. Nechci začít s maskou dříve a šampon používat až později. A šampon od Vichy je sice proti lupům, ale já četla, že po něm díky seleniu rostou rychleji vlasy, tak to chci zkusit.

Co na seznam říkáte? Nějaké tipy, co bych si měla bezpodmínečně pořídit? :)

4 komentáře:

  1. Hezký seznam :-) Arganový olej bych si taky chtěla pořídit.
    A co třeba nějaký parfém? :-) Po žádném netoužíš?

    OdpovědětVymazat
  2. Já věděla, že se ozveš zrovna Ty a napíšeš něco, po čem budu toužit :D Teoreticky ne, mám jich zásobu, ale tak jasně, že jich není nikdy dost :D Doporučíš nějaký konkrétní?

    OdpovědětVymazat
  3. :-D Já že mě to tak napadlo... Radši tě tedy nebudu pokoušet :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pozdě, už koukám, co by se mi tak líbilo :D Přece jenom seznam nemá omezení, můžu si koupit parfém třeba za rok :D

      Vymazat