pátek 24. ledna 2014

Balea tělová emulze Kokos a Tiaré

Ahoj :) Dnes bude článek o krému Balea. Ale nejdříve nějaké klasické drby a novinky. Právě jsem poprvé zkoušela kúru na vlasy Balea. Určitě bude časem celý článek. Jsem zvědavá na výsledky, už se těším, až mi vlasy uschnou. A také se dívám po nějakých šatech na ples. Není to můj ples, takže určitě nechci dlouhé, ale klasických černých mám dost, tak by to chtělo něco jiného (nějaké tipy?). Ono šatů je dost a hodně z nich bych si klidně koupila, ale nechci do nich moc investovat a také se dívám, jestli je na sebe vezmu jen jednou nebo budou mít i další využití.

Ale teď už zpátky ke krému Balea.

Vzhled a vůně
Je to lehký bílý krém s vůní kokosu a květu tiaré (květinový národní symbol Tahiti, jedná se o druh gardénie). Upřímně mi krém voní jako klasický vaječný likér. Mám i šampon a kondicionér se stejnou vůní, ale tam likér necítím. Musím se přiznat, že mnohem více mi voní samotný kokos. Chápu, že se často míchá s něčím sladkým a ze začátku se mi vůně vždy líbí, ale hodně brzy mě omrzí, což se mi u čistého kokosu nestává.



Použití
Jedná se sice o tělovou emulzi, ale já patřím mezi ty lidi, co jsou velmi líní mazat si celé tělo, takže to dělám opravdu výjimečně. Většinou krém používám na ruce, když nemám po ruce jiný.




Výsledky
Emulze je poměrně dost vodová. Nevypadá to tak, ale po namazání mi to tak přijde. Vstřebává se rychle. Bohužel pro mě je hydratace nedostatečná, a to i při použití na tělo. Když už se něčím mažu, tak chci, aby ten super pocit vydržel déle. Možná bude vhodnější v létě, ale opět jen na tělo. Na ruce, a především na noc, to podle mě prostě stačit nebude.


6 komentářů:

  1. Měla jsem od Balea tělové mléko s Ureou. Celkem pěkně voní, ale to je tak jediné co dělá. Nevyhovovalo mi.. Jinak kokosové věci mám moc ráda. Mám nyní kokosové tělové mléko od značky Freeman - boží vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tip, určitě se po něm podívám :)

      Vymazat
    2. Koukni :) Vůně vydrží i dlouho na těle vonět a pokožku hydratuje dobře. Vstřebá se tak do 5 minutek :)

      Vymazat
    3. to vstřebávání zní super, nerada čekám půl hodiny, než si můžu vzít pyžamo :)

      Vymazat
  2. koupila jsem si tělové hydratační mléko té samé značky a také kokos, takže je to de fakto velmi podobné, ale zatím jsem spokojena. Překrásná vůně vydrží i několik hodin po použití a přestože i já jsem líná, zatím se snažím nanášet jej poctivě na celé tělo. Vstřebává se skutečně rychle a určitě po něch sáhnu znova ! :-)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš můj obdiv, že poctivě mažeš :) Já se snad také polepším až se oteplí a nebudu se těšit do tepla do postele :D

      Vymazat