sobota 25. ledna 2014

Výzva - Týden na roládách Lush

Ahoj :) Dnes nějak nesthám, má přijít návštěva, tak bude bleskový článek.

V rámci svého testování, s jakým minimem pleťové kosmetiky dokážu přežít, jsem se rozhodla, že týden zkusím používat jen rolády od Lush (konkrétně Aqua Marinu a Brusinkovou štolu). Stejně už je musím urychleně spotřebovat, tak to vyzkouším. Mám zkouškové, tak ven moc nechodím a když, tak se nemaluji. Tím tedy ubývá odličování. Navíc mám pleť v relativně dobrém stavu, tak není co léčit, tudíž odpadají další záchranné krémy a spol.

Budu si psát denně poznámky a uvidím, jak to dopadne. Upřímně se děsím, že pleť začne dělat problémy a já budu muset používat i další věci. Ale nechci předbíhat, uvidíme za týden. Plán je zatím takový, že ráno použiji Brusinkovou štolu a večer Aqua Marinu.





A co Vy? Také takhle experimentujete a riskujete, že několik dnů nebudete moct vylézt mezi lidi? :D

2 komentáře:

  1. Od Lushe jsem si momentálně objednala úplně první vzorky na zkoušku, tak jsem na ně zvědavá. Jinak jsem nikdy nic ještě od nich nepoužila :)

    OdpovědětVymazat