sobota 18. ledna 2014

Blesková péče o pleť

Hezký den :) Dnes jsem se rozhodla pro krátký článek na téma péče o pleť. Takto se o svou pleť starám, pokud se nemusím líčit. Většinou je to ve dny, kdy jsem doma nebo někde mimo civilizaci. Původně jsem v takových dnech na všechno kašlala, ale stačilo pár dnů a hned se objevily následky ve formě pupínků, podráždění nebo suchých míst.

Ráno: v současnosti používám Brusinkovou štolu od Lush. Pleť prokrví, protože má peelingový efekt. Ale částečky mi přijdou spíše zaoblené, takže pleť nedráždí a nebojím se každodenního používání. Co se týče čištění, v tom zrovna nevyniká. Pokud máte hodně mastnou nebo extrémně problematickou pleť, asi stačit nebude. Mně ale na zimu vyhovuje. Na lokální problémy používám tyčinku Ryor (recenze zde).



Večer: pokud nemám pleť extrémně podrážděnou nebo vysušenou, používám Aqua Marinu (recenze). V případě suchých míst dávám přednost vodě Tea Tree Water od Lush. Vyčistí, ale není tolik agresivní jako Aqua Marina. Poté nanáším noční krém od značky Ryor (recenze).




Tohle mi momentálně stačí. Samozřejmě na "krizové" dny, kdy pleť není podle mých představ, je tahle péče nedostačující a sahám po "první pomoci". Ale o té si dáme článek zase jindy.

A co Vaše péče o pleť pro dny doma u televize nebo učebnice?

Žádné komentáře:

Okomentovat