čtvrtek 16. ledna 2014

Bi-Oil - první dojmy

Ahoj! Dnes nabízím takový krátký exkurz do tajů tohoto legendárního olejíčku. Na nějaké závěry je po týdnu používání samozřejmě ještě brzy. Ale první dojem jsem si už vytvořila. A pozor, používám jej pravidelně 2x denně a to je u mě rekord, protože většinou jsem zapomínala i na používání jednou denně. Bi-Oil používám na strie z dob, kdy mi bylo tak 12 let a ještě jsem rostla, dále na pigmentové skvrny po akné a na suchá místa na pokožce.

Kupovala jsem ho v DM za 239 Kč.







Začnu balením. To je sice pěkné a jednoduché, ale moc se mi nelíbí dávkování. Většinou opatlám celou lahvičku. Samozřejmě je to dáno hlavně mou nešikovností, ale stejně mě to štve.




Vůně je příjemná, ale nevím, k čemu ji mám přirovnat. Snad k nějaké směsi bylinek. Voní velmi jemně, takže pokud by to někomu nebylo příjemné, dá se to podle mě přežít.

Co se týče používání, je to klasický olej, takže ho stačí minimum. Krouživými pohyby se vmasírovává do pokožky. Stačí ho fakt malinko a stejně se mi zdá, že ve všechen nikdy nevstřebá. Pokožku krásně zjemňuje.



Provedla jsem i (pro mě riskantní) test a dala ho na obličej. Překvapil mě, protože mi pleť vůbec nezhoršil. Ale je fakt, že jsem obličej nemazala 2x denně, ale pouze jednou a to zatím ani ne denně. Ale u mě se vše projevuje rychle, takže myslím, že představu už mám dobrou.

Zatím tedy mohu jen s jistotou říct, že pokožku dobře hydratuje, ale zároveň není extra mastný. Na další výsledky to chce (podle výrobce) minimálně tři měsíce používání. Bojím se, že mi na tu dobu jedno balení stačit nebude. Oleje sice stačí málo, ale kvůli systému dávkování ho vyplácám docela hodně.

A co Vaše zkušenosti? Používáte Bi-Oil nebo máte jiný trik na strie, pigmentové skvrny atd?

Žádné komentáře:

Okomentovat