sobota 1. února 2014

Týden na roládách Lush - výsledky

Sláva! Konečně uplynul týden a já zde mám pro vás sepsané informace za celý můj pokus. Psala jsem to poctivě každý večer, takže žádné dodatečné vymýšlení :)

1. den (sobota) - držím se svého plánu, pleť je hladká, nevysušená, nepne ani není podrážděná. Dokonce nebylo ani nutno použít nějaký "záchranný prostředek".
2. den - sahám po záchranné tyčince Ryor kvůli dvěma malým, ale zákeřným pupínkům na bradě.
3. den - tyčinka od Ryoru nezabrala, tak jsem musela sáhnout po masti Fucidin (s antibiotiky na předpis). Večer se mi zdálo, že se trochu loupu, hlavně na kořeni nosu, tak jsem použila jemný peeling a hned se cítím víc jako člověk.
4. den - pleť se po peelingu a záchranné mastičce dostala do normálu, takže sláva.
5. den - asi začínám být závislá na Brusinkové štole, miluji tu vůni a už k ní chodím čichat i jen tak do koupelny. A světe div se, pleť stále vypadá celkem k světu.
6. den - nějak jsem to zakřikla. Parádně jsem se "opupínkovala". Hlavně takové ty hluboké pupínky, kterých se jen tak nezbavíte, a když na to jdete násilím, tak nechávají velké následky. Nasazuji zubní pastu a dávám se na modlení.
7. den - hurá, je tu konec. Pleť mám hroznou. Pár pupínků "ve vývoji" a pár ve fázích léčby. 




Takže poučení: pokud někdo nemá od přírody super pleť, žádné experimenty. Tedy experimenty klidně, ale pokud chce pleť něco jiného, okamžitě plán změnit. Můj sen bylo vždycky používat pár věcí a pravidelně, ale ukázalo se, že tato kombinace to určitě nebude. Teď to vidím na pořádný peeling, obyč pleťovou vodu a krém. A snad se obličej rychle zlepší :) teď na sebe musím dávat pozor, abych 14.2. na plese nevypadala jak z hororu. Pokud bude večer rozumné počasí, zajdu si zaběhat a pořádně "propotit" póry do hloubky.

Máte nějaké své tipy pro super pleť?

Žádné komentáře:

Okomentovat