čtvrtek 20. února 2014

Brutální tonikum Garnier Pure Active

Hezké odpoledne kočky :)

Dnes jsem měla v plánu zase něco z dekorativky, ale než jsem se vrátila domů z dopoledního lítání po městě, tak zmizelo sluníčko a třpytivé stíny bez sluníčka na fotce moc nevynikly. Proto si dnes dáme recenzi na, jak už název napovídá, jednu hoooodně drsňáckou pleťovou vodu.

Nejdříve sem ale házím slíbenou fotku svého melíru. Nějakým způsobem už není skoro stříbrný, ale má docela pěkný odstín. Na fotce moc nevynikne, ale v reálu mám u hlavy pramínky vidět a v délkách skoro vůbec. Začínám být docela spokojená a hraji si s myšlenkou, že časem zajdu na melír zas. Pokusím se časem dodat ještě lepší fotku. Bohužel foto čerstvého melíru nemám (a možná je to tak dobře, skutečně jsem se už viděla, jak na to házím sama nějaký tmavý přeliv, abych vůbec mohla mezi lidi).



A zpátky k tématu pleťové vody.

Mám ji už hrozně dlouho, z čehož vyplývá, že nejlepší kamarádky jsme nebyly. Koupila jsem ji ještě v době, kdy jsem s pupínky bojovala hodně drsnými zbraněmi a moc jsem neřešila, jestli je používaná kosmetika ohleduplná k pleti. Tonikum stojí něco kolem 160 Kč.



Teorie: slibuje okamžitý účinek a bojuje proti akné nejen preventivně, ale zároveň po něm hojí stopy pomocí výtažku z borůvky.

A jak to vidím já? První mě do nosu praštil silný alkoholově dezinfekční zápach. Tedy nic proti tomuto aroma, ale je jasné, že to nebude zrovna nejšetrnější čistítko. Jako další nejspíš zaznamenáte, že v každé rance neuvěřitelně štípe, možná dokonce budete mít pocit, že slyšíte andělíčky zpívat. Pokud jste hodně citliví jedinci, bude vás štípat i v očích, i když očnímu okolí se samozřejmě vyhnete. Zkrátka dezinfekce urazí ten kousek vzduchem k očím a možná uroníte i slzičku, stejně jako já. Ale suprově funguje na rýmu, aroma krásně protáhne nos.



Když se takhle pěkně potrápíte, očekáváte super mega bomba výsledky. No ale smůla, u mě se nic takového nestalo. Spíše jako bych pleť skutečně otřela na povrchu, ale výsledky nula nula nic. Pupínky se vesele tvořily dál a pleť se začala jako odpověď na agresivní zacházení více mastit.

Hojení díky borůvce se také nekonalo, protože ranky byly doslova vypálené. Z toho plyne, že i počaté hojení bylo opětovně narušeno.

Já tonikum momentálně občas použiji na dekolt nebo krk. A i tam se snažím být šetrná a tamponkem kůži nedrhnout. Je fakt, že bílý tamponek většinou zešedne, takže alespoň povrchově trochu čistí. Ale myslím, že to za to nestojí. Rozhodně se přikláním k šetrnému čištění. I méně brutální cestou se dá dosáhnout super výsledků. No a pokud se přece jen rozhodnete pro alkoholové čištění, zkuste si rovnou polít obličej vodkou, to Vás od nákupu odradí :D

A co Vy? Nějaké zkušenosti s tímhle tyranem?

Žádné komentáře:

Okomentovat