pondělí 24. února 2014

Metalické stíny Gabriella Salvete

Ahoj kočky :) Dnes je krásně, tak snad počasí vydrží a samozřejmě přeji hodně úspěchů do nového pracovního týdne :)

Dnes jsem konečně ulovila sluníčko, takže tu mám recenzi na oční stíny od značky Gabriella Salvete. Koupila jsem si je kvůli plesu. Původně se mi líbily duo stíny Dermacol, ale tahle barva se mi zdála univerzálnější a také byly levnější. Stály něco pod 80 Kč. Přesnou cenu samozřejmě nevím, protože se mi povedlo vyhodit účtenku.

Obal se mi líbí. Je sice plastový, ale působí čistě, elegantně a jednoduše. Akorát to otvírání...Nemám ráda, když musím strčit nehet pod plastový kryt, zásadně si vždy poškodím lak. Ale samozřejmě kdo je šikovnější, nebude mít problém.



Mám je v odstínu 04, což je taková růžová s šedou a se shimmerem. Trochu bych je barevně přirovnala ke Color Tattoo, které mám v tom růžovém odstínu, akorát tyhle mají tu šedou a samozřejmě úplně jinou strukturu. Jsou jemňoučké, ale není problém je vrstvit a dosáhnout tak větší intenzity.



Nejsou krémové, ale úplně klasické a trochu práší. Nanáším je prstem (protože mám nedostatek štětců). Na očích mi vydržely klidně několik hodin (bez jakékoliv báze). Celý den jsem netestovala, ale hádám, že by to zvládly možná jen s drobnými následky. Většina z Vás stejně určitě nějakou tu bázi má.



Když jsem ale fotila na blog, z ruky se mi otřely pouhým otřením o triko (ne, nebylo to schválně). To mě trochu zarazilo, když na očích problémy nebyly. Ale vysvětluji si to tím, že víčka jsem měla mastnější, takže lépe přilnuly.

První fotka je ve stínu, druhá na sluníčku :)




Celkově bych stíny doporučila. Měli docela dost odstínů, tak si určitě každá vybere. Poměr kvalita/cena je fajn. Samozřejmě lidi nakupující u luxusních značek asi neuspokojí, ale pro obyčejné lidi jsou super. Líbí se mi, že odstíny jsou nositelné na den, ale při troše šikovnosti se s nimi dá vytvořit i večerní líčení :) Kdybych se malovala denně, asi bych si koupila i nějaké další. Tenhle odstín bude ideální na jemné, denní líčení.

4 komentáře:

  1. Odstín se mi moc líbí. Od Gabrielly Salvete jsem stíny ještě neměla. V minulosti jsem měla tužku na oči a ráda používám laky na nehty.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od nich ráda ty pískové laky, ale pokud vím, tak jsem taky nic jiného ještě neměla.

      Vymazat
  2. Hezká barva, ale podle fotky se mi zdají hodně suché...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No krémové zrovna nejsou a proto se mi z té ruky asi rychleji otřely, ale na očích byly v pohodě, vůbec mi víčka nevysušily.

      Vymazat