pondělí 17. února 2014

Šampon Timotei pro lesk vlasů

Ahoj :) Dnes si dáme bleskovou recenzi na šampon, který používám v poslední době. Momentálně jej střídám se šampukem Seanik, který už mi brzy dojde.

Tento šampon jsem si vlastně ani koupit nechtěla, ale šla se mnou kamarádka a říkala, že jí vyhovuje. Za cenu 50 Kč jsem si teda řekla, že to zkusím.



Voní bylinkově a připomíná mi vůní i vzhledem klasický kopřivák, který si pamatuji z dětství. I když tedy kopřivák měl více pronikavou vůní, tenhle je jemnější a také méně gelový a více teče. Vůně je příjemná svěží. Myslím, že je neutrální a časem neomrzí. Kopřivový už samozřejmě nepoužívám, ale další srovnání mě napadá třeba s šamponem značky Ryor. Ryor je ale trochu tužší a vlasy mi trochu cuchá.

Šamponu od Timotei stačí málo a hezky pění. Umýt mi s ním stačí vlasy jednou. Nemastné vydrží tak průměrně, takže je musím umýt obden. Ale jinak jsou po něm docela lehké a vzdušné, žádná těžká helma.

Šampon není moc výživný, takže po něm používám kondicionér nebo olej na konečky. Ale samotný vlasy nijak nezacuchá, ani nevysuší. Žádného extra lesku nebo jiného zázraku jsem si nevšimla. Takže za mě průměr, co se účinků týče. Ale cenu hodnotím velmi kladně, takže ve výsledku bych si šampon koupila klidně zas, kdybych toho nechtěla ještě hodně vyzkoušet. Možná ale časem zkusím nějaký jiný od stejné značky.



Máte nějaký šampon od Timotei?

Žádné komentáře:

Okomentovat