pátek 28. února 2014

Spotřebováno za únor

Hezké dopoledne kočky :) Je to neuvěřitelné, ale už je tu zas konec měsíce a já přicházím s pravidelnou rubrikou Spotřebováno. Vzhledem k tomu, že jsem si na začátku měsíce stanovila předběžný spotřebovávací plán (můžete omrknout tady a porovnat, jak se mi to povedlo), měla jsem strach, že budu všeho používat nadbytek a hrozně plýtvat. Naštěstí to se nestalo a spotřebovávání mi fakt hezky vyšlo a hlavně mě to začalo hrozně bavit. Líbí se mi, jak věci v koupelně mizí a krabice na prázdné obaly se plní a já vím, že časem si koupím něco nového :D Tak jo, konec vykecávání a jdeme na to :)


Celá sestava pěkně pohromadě. Ano, oproti jiným blogerkám toho není tolik, ale zas tu mám jen dva vzorečky, jinak samá celá balení.



Z věcí na tělo tu mám čtyři prázdné obaly. Sprchový gel Snow Fairy mám už déle jak rok a původně mi bylo hrozně líto ho spotřebovat. Voní krásně žvýkačkově, prostě takovou vůni najdete jen u Lush. Ale zas za ty peníze nevím no. Na rozmazlení dobrá věc, ale nic, co bych nutně musela mít. 

Minerální antiperspirant od Garnier si kupuji poměrně často. Voní docela hezky a výrazně a v zimě funguje dost dobře. V létě už je to samozřejmě horší, ale tak to bývá skoro u všech výrobků tohohle druhu.

Sprchový gel od Oriflame s kokosem a rýžovým mlékem mám už hodně dlouho. Byl fakt super, ale nějak jsem pořád nebyla schopná ho dopotřebovat. Hezky voní a nevysušuje. Bohužel už nevím, jestli se stále ještě vyrábí. 

Recenzi na Pistáciové tělové mléko Dermacol jsem psala nedávno. Nemůžu uvěřit, že se mi povedlo ho spotřebovat za měsíc. Od té doby, co jsem si ho přemístila do koupelny, jsem jej skutečně používala poctivě po každém sprchování. Na normální pokožku je dostačující, hezky voní a rychle se vstřebává. 



U věcí na vlasy to už tak slavné není. Ale mám toho načatého fakt hodně a navíc po melíru mám vlasy hodně zničené, takže používám spíše výživnější masky a šampony. 

Kondicionér American Cream je prostě super. Tedy ne účinky, ale hlavně vůní. Tohle nejmenší balení jsem si hodně šetřila, takže jsem ho měla déle jak rok. Už mám v zásobě další, ale pro změnu to největší. Původně jsem si chtěla nechat tuhle lahvičku a odlívat si tam z té mega na cesty, ale pak mi došlo, že na cesty kondicionéry fakt netahám a navíc momentálně mi stejně na moje zničené vlasy výživa poskytnutá American Cream nestačí (a taky mega balení na polici bude více motivovat neflákat používání).

Od šampuku Seanik zbyl jen "mastný flek" v plechovce. Nebyl špatný, ale znovu si ho nekoupím, protože chci zkusit nějaký jiný. Obecně šampuky hezky pění a vůbec neubývají. Akorát jejich smutný konec spočívá v tom, že se ke konci rozlámou a jejich používání je nepříjemné, takže u mě ve většině případů končí poslední zbytečky v odpadu.

Suchý šampon od Syoss došel zcela nečekaně (chápejte ve chvíli, kdy jsem měla mastné vlasy a během pár minut jsem musela jít ven). Šampon měl citrusové aroma (trochu jako vůně do záchodu, ale dalo se přežít). Používala jsem ho skutečně jen občas a někdy mi vytvořil trochu lupy. Ale to bylo možná i tím, jak jsem podráždila pokožku hlavy hřebenem při jeho vyčesávání. Každopádně super jako občasná poslední záchrana.



A nyní kategorie péče o obličej.

Skinoren je krém na předpis od kožní lékařky. Má fungovat proti pigmentovým skvrnám a celkově zlepšovat stav problematické pleti. No neublíží a rozhodně není špatný, ale zázrak taky ne. Na pleti pociťuji mravenčení a drobné svědění, které po chvíli odezní. Pokud se vám chce táhnout k doktorce, určitě si jí řekněte o předpis a vyzkoušejte ho. Při pravidelném požívání trochu pomáhá. 

Balzám na rty od Oriflame mi bude velmi chybět. Zatím to bylo to nejlepší, co jsem na rty vyzkoušela. Bohužel si nejsem jistá, jestli se ještě vyrábí, možná spíš v nějaké modernější formě.

Krém Bioderma Sébium AKN ve vzorečcích mám už asi rok a konečně jsem se k nim dostala. Nebudu to tady více rozebírat, na Biodermu chystám větší recenzi. Ale nejdřív se chci dostat k tomu, že budu používat jen věci z té zelené řady. 


Ústní voda Listerine je fajn, doporučila mi ji i moje zubařka. Pro mě je bohužel dost vražedná, protože i verze bez alkoholu mě neskutečně štípe do dásní a jazyka. Ale na zuby funguje fakt skvěle.


Odlakovač mám neskutečně dlouho a ani přesně nevím, kde jsem ho koupila. Ale co se odlakování týče, nebyl špatný. V odlakovačích moc rozdíly nedělám, buď prostě fungují nebo ne :D A rozhodně nejsem za ně ochotná dávat nějaké velké částky. Stejně si nehty ani moc nelakuji.


Na konec jsem si nechala Aqua Marinu. Jak vidíte, ještě něco v kelímku zůstalo. Normálně jsem ji používala denně až obden, podle aktuálního stavu pleti. Ale předevčírem se mi po ní osypala celá dolní polovina obličeje. Ano, roláda už byla prošlá, ale překvapilo mě, že se to projevilo takhle náhle. Přemýšlela jsem nad tím dlouho, ale jiného viníka jsem nenašla. Vypadá i voní stále stejně, ale něco se prostě změnilo. Takže momentálně mám celou spodní polovinu obličeje potřenou kokosovým olejem (fakt to pomáhá) a doufám, že se vše brzy vrátí k normálu. Tedy skoro to není vidět, ale já cítím drobné pnutí a občasné svědění a po přejetí prsty vyrážku. 


O skoro všech věcech (co stály za zmínku) jsem už na blogu psala (ráda bych Vám sem dala přímo odkazy, ale nevím proč, vždy mi u toho spadne blogger a u článku tohohle typu bych tady byla do zítra). Doufám, že se Vám dnešní Spotřebováno líbilo a budu ráda, když dáte do komentářů vědět, jestli něco z toho používáte také. Já mám obecně spotřebovávací články ráda, tak hoďte klidně i odkazy :) Já už jdu pomalu dávat dohromady spotřebovávací plán na březen :)

2 komentáře:

  1. Ty jo, já mám asi fakt hroší kůži, ale prošlé věci od Lush používám běžně i na obličej a nikdy žádná reakce... Jinak spotřeba slušná náhodou! :-) Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) No já mám třeba Magnaminty prošlou dýl jak půl roku a v pohodě, zradila mě jenom ta Aqua Marina a vzoreček Mořské BB

      Vymazat