čtvrtek 27. února 2014

Moje poprvé TAG

Ahoj, sice jsem plánovala článek až na zítra, ale hrozně se nudím (ať žije prokrastinace) :D Vytáhla jsem tedy jeden TAG, co jsem sebrala nevím kde. Ale mám tu poznámku, že jsem otázky brala z nějakého videa, tak tam možná nebudou všechny otázky nebo budou přeházené, ale to nevadí :) Odpovědi jsem dávala dohromady až teď, takže jsou zaručeně čerstvé a šťavnaté :D Otázky budou spíš takové body, protože jsem byla tenkrát líná psát takové to co jsi, koho jsi...a blablabla a dnes jsem fakt líná to předělávat :D

první tweet (či jak se to ve zkratce píše, ale jde o Twitter) :D
- tak tohle jde zcela mimo mě, vedu jen Facebook :D
první Youtube video
- videa netočím, sice se mi to hrozně líbí, ale sama se stydím :D
první osoba co jsem odebírala na youtube
- neodebírala jsem nikdy nikoho, jen když na nějakém blogu vidím zajímavé video, tak se na něj podívám
první facebooková profilovka
- momentálně mám asi teprv třetí profilovku, takže si pamatuji všechny jasně: první byla z imatrikulačního plesu v prváku na gymplu. Měli jsme nechutné oranžové stužky, jsem tam jen po ramena a mám docela vlnité a krátké vlasy (oproti současnosti), které vypadají skoro jako černé :D
Bavíš se se svou první láskou?
- ehm....ne :D Tenkrát jsem na tom sice asi nesla velkou část viny já, ale pak při všech pokusech o usmíření to zvoral on. Naštěstí mi už došlo, že každá jeho milá zpráva od té doby byla jen hra, aby mě dostal vy víte kam....nevím, asi se chtěl pomstít či co :D
první alkohol, co jsem pila
- určitě to bylo něco, co jsem ochutnala od rodičů. A takové to první moje pořádné pití někde mimo domov? Také těžko říct, ale asi to bylo pivo
první práce
 - ten trapný moment....nikdy jsem nebyla ani na brigádě
první auto
- neplatila jsem si ho, ale tak nějak na mě zbylo, když si rodiče pořídili nové...Je to Škoda Octavia, taková ta zlatá barva, ne úplně nejstarší typ (to jste se toho dověděli co? ) :D
první osoba, se kterou jsem si dnes psala
- jestli se myslí sms, tak jsem nepsala nikomu, jen jsem si přečetla zprávu od mamky a na fb jsem psala kamarádovi (nebyl online, jen jsem mu musela něco sdělit, než to zapomenu) :D
první osoba, na kterou jsem ráno myslela
- jméno si nechám pro sebe, ale byl to kluk (šmejd - a to nepřeháním, určitě to všechny známe...).....a jsem na sebe neuvěřitelně hrdá, protože jsem si ho před chvilkou konečně dokázala smazat z přátel (zní to vtipně, ale fakt je to důležitý krok)
učitelka v první třídě
- tak to vím úplně přesně, byla to paní učitelka Rybková, měla krátké hnědé vlasy s melírem a byla úplně super :)
první let
- to mi byly asi tři roky a letěla jsem s rodiči do Tuniska
první kamarádka
- tak tohle skutečně nedokážu určit, ve školce jsem měla kamarádek hodně a nedokážu vybrat tu nejlepší. Ale pak na základce to byla Andrea. Pak odešla na jinou školu, a i když bydlí kousek ode mě, dlouho jsme se nevídaly. Minulé léto jsme se párkrát sešly a skvěle jsme si rozuměly, ale nevím, nezačaly jsme se zase pravidelně vídat a docela mě to mrzí.
u koho jsem poprvé přespala
- pokud nepočítám v dětství pobyty u tety a babičky, tak asi první přespávání bylo až na gymplu u kamarádky (ahoj D.,  snad tohle čteš, vidíš, jak si u tebe šplhám? :D).
první věc, co ráno udělám
- pokud mám někam jít, tak většinou rychle vyletím z postele směrem snídaně a pokud mám být doma, zapnu počítač a než naběhne, tak se obleču :D
první koncert
no.... :D nejsem koncertový člověk, takže v podstatě asi žádný, kromě Stinga, na kterého nějak sehnala lístky kamarádka a když to bylo zadarmo, tak bylo fuk, kdo to je :D
první zlomená kost
 - musím to zaklepat, ale nikdy jsem nic zlomeného neměla
první piercing
 - nemám ani náušnice a klasický piercing bych si nikdy dát nenechala, nelíbí se mi to....na žádném místě :D
první země kde jsem byla
- to bylo určitě to Tunisko, když mi byly tři roky. Moc si toho samozřejmě nepamatuji, ale vím, že mě děsila ta slaná voda a vlny a měla jsem furt hlad, přestože hotel měl maximum hvězdiček. Zkrátka tříleté dítě asi nebude jíst nadšeně mořské plody :D
první film
- zas jedna super otázka :D Ale určitě to byla nějaká pohádka
první trest/domácí vězení
- doma na tresty a domácí vězení nehrajeme, takže naštěstí nic :)
první spolubydlící
 - sourozence nemám a bydlím stále doma, takže mám pokoj sama pro sebe
kdybych měla jedno přání, co by to bylo
- asi vrátit čas, abych mohla udělat pár věcí jinak
první sport
nevím, jestli je to přímo sport, ale jako malá jsem chodila na jakési tancování (vystupovali jsme pak v divadle, kde bylo hooodně lidí). Navíc máma se mnou byla doma, takže mě brala pořád plavat nebo bruslit. Myslím, že jsem měla docela sportovní dětství.
první věc co udělám, když přijdu domů
- jsem hygienou posedlý člověk, takže jako první si určitě umyji ruce :D
první polibek
- bylo to docela pozdě, bylo mi tak 17. A bylo to...zvláštní :D Nic hrozného, měla jsem z toho strach, ale nakonec to šlo :D

Doufám, že se Vám TAG líbil, já se přiznám, že miluji slídění do soukromí ostatních blogerek :D Budu ráda, když v tomto TAGu budete pokračovat nebo mi napište do komentářů odkaz, jestli jste už něco takového sepsaly :) Jinak zítra bude tradiční Spotřebováno :)



2 komentáře: