sobota 22. února 2014

Páteční nákupy

Ahoj :) Doufám, že si užíváte víkend :) Já se zrovna nejspíše cpu nějakou mňamkou u babičky a říkám si, že se po obědě asi budu muset dát na běhání (což se nestane) :D

Ale jak jsem slíbila, včera jsem stihla ještě na poslední chvíli vytvořit článek, abyste měly/i nějakou zábavu na sobotu. Bude to článek nakupovací, o všech zmíněných přípravcích se časem objeví i recenze.

Nejdříve jsem zašla do DM. Tam jsem si pořídila dvě věci.

Balea Tiefen Reinigung Shampoo (45 Kč)

Viděla jsem ho na nějakém blogu ve videu a docela mě zaujal. Má očistit vlasy od všech "hnusů" jako jsou silikony a zbytky stylingových přípravků. Šampony se silikony doma mám, takže se určitě bude hodit vzít vlasy alespoň občas tímto šamponem. Stylingu moc nedám, ale mám doma lak na vlasy, který chci alespoň občas také použít, aby se mi tu neválel několik let, takže i na to bude Balea fajn. Šampon je průhledný gelový a voní čistě a svěže. Trochu mi připomíná Pantene Aqua Light.



Swiss O Par Silver šampon

Nikdy bych si nemyslela, že se po tomto šamponu budu dívat, nedej bože si ho koupím. No ale život je změna, takže včera přistál i on v mém nákupním košíku. Hrozně ho chválila Mia na Kissbooku, jenže ona je blondýnka samozřejmě. Já se k němu dostala tak, že ještě před týdnem jsem měla šok ze svého extra světlého, až stříbrného melíru, který naštěstí postupně ztratil na intenzitě. Jenže bych to nebyla já, kdybych neriskovala a nechtěla zkoušet pořád další věci. Pročetla jsem pár recenzí, někde byl šampon zatracován a jinde vychvalován. Ale řekla jsem si, že to zkusím. Alespoň jsem za něj dala jen 75 Kč a ne několik stovek, jako by stál profesionální silver u kadeřnice. Ještě nevím, kdy přesně ho vyzkouším. Aktuálně jsem s odstínem melíru spokojená, ale určitě ještě trochu ze své intenzity ztratí. Šampon prý dost vysušuje, takže raději počkám. Zatím mám vlasy hodně vysušené i kvůli melíru. Budu tedy používat poctivě masky a někdy během příštího týdne silver vyzkouším. Jeho fialová barva je docela vtipná. Šampon voní neutrálně, šamponově, trochu jako výše zmíněná Balea. Myslela jsem si, že bude děsně smrdět, což se naštěstí nestalo. Vůně je dokonce příjemnější a jemnější než u Baley.



Po návštěvě drogerie jsem zavítala do kadeřnictví (tam jak mi dělali melír). Včera jim měl přijít Mythic Oil od Loréal (420 Kč). Toužila jsem po něm už od jara, kdy mi ho jedna kadeřnice dávala do vlasů. Tenkrát moje vlasy doslova vypily obří dávku. Jenže se mi zdál dost drahý, tak jsem se rozhodla zůstat u kokosového oleje. Ale samozřejmě bych to nebyla já, kdybych si ho nakonec nekoupila. Zahlédla jsem ho na stojanu právě minulý týden, když mi na hlavě působil peroxid. Bohužel byl zrovna vyprodaný (ten poslední olej byl neprodejný kus pro potřeby salonu). Říkala jsem si, že ušetřím, že budu líná tam jít, ale včera mi to stejně nedalo. Olej jsem zatím dávala jen na zkoušku na konečky. Všechen se bleskově vstřebal a konečky vůbec nezamastil. A jako bonus hrozně hezky a jemně voní :) Bylo o něm napsáno už hodně chvály, tak snad mě nezklame a časem bude pozitivní recenze :) Bohužel ještě mám načatá dvě balení kokosáku, takže nejdřív musím spotřebovat alespoň nějaké zbytky.


Používáte něco z toho? :)

5 komentářů:

  1. Mythic oil mám doma taky, ale naprosto mě teda šokovalo, za kolik ho prodávají!! 420 Kč, cože?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho viděla viděla i za 500, takže tohle ještě bylo dobrý :D Ale je fakt, že na netu je levnější (akorát já tam neumím nakupovat) :D

      Vymazat
    2. To mi ani neřikej :-D Vždycky mě tak rozčílí, když vidim takovou zlodějinu. Já ho koupila za 240...

      Vymazat
    3. Hele, teď je na parfums dokonce ještě levnější... Jestli můžu poradit, tak v salonech se nevyplatí kupovat snad vůbec nic. Všechno, na co si vzpomeneš, tam stojí jednou tolik co na netu. Nakupování v e-shopech se není proč bát :-D Stačí volit ty prověřené...

      Vymazat