pátek 14. února 2014

Zamilovaný balzám Love Lips od Dermacol

Ahoj kočky :)

Dnes je ples mé střední školy a já samozřejmě nestíhám, protože jsem mistr v plánování. Nějak jsem zapomněla, že se musím osprchovat už teď, protože po návratu od kadeřnice bych to nemusela stihnout a také mě (opět) zaskočilo odlakovávání nehtů. Poprvé jsem použila alobalovou metodu (bomba), protože ten pískový lak absolutně nechtěl dolů. Ve sprše jsem se pořezala na koleni (to se mi stává jen před nějakou důležitou událostí). Naštěstí tenhle článek jsem měla z velké části připravený od včerejška, takže Vás o něj neochudím :) Za chvilku tedy letím ke kadeřnici na melír a stříhání. Mám z toho strach, tak držte palce, zítra dám vědět, jak to dopadlo :) Na ples se mi ani moc nechce, ale docela se těším na našeho super bývalého třídního, se kterým si ráda popovídám. Jinak to bude večer plný podpatkového utrpení v Lucerně.

Také je onen trapný den, na který připadá profláklý americký Valentýn. Tento komerční svátek jde zcela mimo mě, nikdy jsem jej neslavila a ani nehodlám. Jen jsem chtěla konečně udělat recenzi na něco z dekorativky (i když tohle je tak něco mezi) a v poslední době jsem používala právě tento srdíčkový balzám. Zrovna tento balzám se ke dnešku tak nějak hodí, takže přichází recenze nejen pro zamilované :)

Jistě, vím , že Dermacol s tímto nápadem nepřišel jako první, ale tak nějak mě praštil do očí, i když jsem ho neměla v plánu koupit. Testery byly v hrozném stavu, takže jsem skutečně vybírala jen očima přes zavřený obal (ale za cenu kolem 80 Kč jsem byla ochotná to risknout). Pořídila jsem si nakonec odstín číslo 04 Amour (odstínů je celkem 6, mají ovocně vonět a každý nese název podle překladu slova láska do různých jazyků). Normálně bych si červený nevybrala a sáhla bych raději po nějakém růžovém, ale absolutně jsem nevěřila pigmentaci a myslela jsem, že červená bude barevná alespoň trochu.



Obal se mi ze všech prodávaných variant líbí asi nejméně. Nic proti žluté a červené, ale u kosmetiky se mi to zkrátka nelíbí. A design u těchto balzámů je pro mě dost rozporuplný. Na jednu stranu působí sladce, letně a hravě, na druhou trochu levně a dětinsky.

Jako první mě zaujalo, v negativním slova smyslu, že balzám smrdí (teoreticky jahoda). Nevím, jak ostatním, ale já v něm cítím sladkost a pak nějaký nahořklý smrad. No naštěstí pak na rtech už nic necítím, ani nemá žádnou chuť. Asi jsem divná nebo mám vadný kus, protože Mia z Kissbooku napsala, že jí balzámy voní krom odstínu 06, takže fakt nevím. Čím více k němu čuchám, tím více si na vůni zvykám, ale stejně mne vždy praští do nosu.

Odstín je překvapivě poměrně výrazný. Samozřejmě záleží, kolik vrstev dáte. Já se občas zapomenu a přetřu s ním rty jen tak bez zrcátka a pak mě překvapí, jak výraznou barvu jsem si vytvořila. Takže pozor na to, pro lehký barevný nádech stačí malinko, i když s rtěnkou se samozřejmě srovnávat nedá.

Tenčí čára je jedna vrstva, silnější 3 vrstvy. Na ruce není rozdíl tak velký, ale na rtech se vrstvení projevuje.



Docela jsem se bála toho srdíčkového tvaru, ale pracuje se s ním hezky. Četla jsem v recenzích, že se v obalu roztéká, láme atd. To se mi zatím naštěstí nestalo, ale je fakt, že tolik jsem jej v kabelce netahala a není ani vedro.



S hydratací je na tom průměrně. Ale na suché rty je rozhodně míň drastický jak většina rtěnek a lesků. Já pod něj většinou ještě používám klasický balzám, protože teď v zimě mám rty extra suché. Ale sám o sobě nevysušuje, takže se určitě dá použít i samostatně, pokud máte rty v pořádku.

Uvažuji, že na léto si pořídím ještě jeden nebo dva odstíny, ale už teď nevím, které. Počkám si někde na kvalitní testery a podle toho se rozhodnu. Dříve bych nad nimi ani neuvažovala, protože jsem ještě nedávno na rty používala jenom bezbarvé balzámy. Ale když už mám i pár rtěnek a zvykám si na barvičky, tak tohle bude fajn letní změna. Samozřejmě ho používám jen na ven, protože mít cokoliv barevného na rtech doma se mi tak nějak příčí. Doma dávám přednost pořádné hydrataci v podobě bambuckého másla atd.

A co Vy? Máte už srdíčkový balzám nebo odoláváte?

Žádné komentáře:

Okomentovat