neděle 2. února 2014

IPL - moje zkušenosti

Hezkou neděli :) Dnes se zaměřím na téma poněkud netradiční. Ale myslím, že i tohle ke kráse patří, takže si rozebereme IPL metodu na "odchlupení". V dnešní době je trend nemít na těle jediný chloupek, ale aby to tak skutečně bylo, je třeba hodně času i peněz. Protože mě nebavilo holení a na vosk jsem moc velký srab, rozhodla jsem se s kamarádkou zajít na IPL. Absolvovaly jsme to tak rok a půl zpátky. Jedná se o intenzivní pulzní světlo, které po chloupku sjede k cibulce a tu zničí. Pozor, na hodně světlé chloupky nemusí fungovat. Naštěstí mám tmavé, takže jsem si byla jistá, že to bude v pohodě. A jak to dopadlo?

Příprava

Objednaly jsme se do salonu poblíž OC Flora. měli slevu, takže jsme si vybraly 5x opakované ošetření libovolných partií, které nás vyšlo na něco lehce přes 2000 Kč. Normální cena je samozřejmě mnohonásobně vyšší. Paní nám po telefonu dala instrukce, že nemáme lézt na sluníčko a když už, tak dané partie chránit opalovacím krémem s faktorem 50. My tedy natěšené strávily celý srpen doma, v teplákách nebo pod nánosy krému při rychlém přebíhání mezi stínem pod stromem a pod slunečníkem. Vybrané partie je třeba před ošetřením oholit. Chloupky by měly mít určitou délku, už bohužel přesně nevím jakou, ale tak kdo by to také měřil...Odhadem stačí oholit tak 2-3 dny předem.

Ošetření

Při první návštěvě jsme s paní probraly, jak rychle se opalujeme, prohlédla si odstín naší pokožky atd a vše si zapsala do papíru. Pak následovalo samotné ošetření. S kamarádkou jsme si přály odstranit chloupky v oblasti podpaží, nohou a linie bikin. Paní nejdříve vše natřela gelem, který měl chladit a asi i lépe vést paprsek. Pak jsme si nasadily ochranné brýle a paní přikládala hlavici přístroje na daná místa. Při první návštěvě nedala stroj na nejvyšší výkon, takže jsem nic necítila. Při dalších návštěvách už to vždy trochu štíplo, hlavně na citlivých místech jako třísla a podpaží. Návštěvy se opakují zhruba po 3 týdnech až po měsíci.

Výsledky

S kamarádkou jsme tam šly s představou, že minimálně několik let neuvidíme holítka a krémy. A samozřejmě nás ani nenapadlo přečíst si nějaké recenze na internetu. Po první návštěvě se samozřejmě výsledky čekat nedaly. Po druhé už jsem sem tam viděla holá místa, ale ta zase zarostla. Chloupky mají totiž různé růstové fáze, proto je třeba ošetření opakovat. Nicméně logicky jsem čekala, že po třetí návštěvě bude většina chloupků pryč, při čtvrté to už bude super a pátá bude jen tak jako pro jistotu. Ale když jsem neviděla výsledky ani po páté návštěvě (no samozřejmě, že pár vypadlých chloupků nepočítám), tak už jsem toho měla tak akorát dost. Poslední kapka byla, když paní zmínila, že ideální by bylo i šesté ošetření. Samozřejmě za plnou cenu, hahaha. Na to jsem se už skutečně vybodla. Chloupky nevypadly ani časem. Takže jsem byla o několik tisíc chudší, ztratila jsem v salonu spoustu času a výsledky jsou nulové. Sebrala jsem tedy odvahu a používám dál klasický epilátor, občas jsem bolestí zakouslá do polštáře, ale rozhodně má větší efekt jak IPL epilace. A abyste si nemyslely, že mám divné chloupky...Kamarádka dopadla úplně stejně. Během rozhovoru s paní v salonu jsem se například dozvěděla, že ona má takto ošetřené nohy bez chloupků už tři roky. No to bych fakt chtěla vidět, hlavně když paní byla očividně velmi světlý typ, takže musela mít chloupky světlejší než já. Takže za mě jedno velké zklamání a rozhodně toto ošetření nedoporučuji.

Má některá z Vás s tímto zkušenosti? Hrozně by mě zajímalo, jestli byl někdo spokojený :)

2 komentáře:

  1. IPL už nikdy více! Rozhodně to není laser, nevydrží to věčně, musíte tam několikrát a abych nezapomněla, tak to nefunguje (u mě teda). Po roce jsem zpozorovala pouze zjemnění chloupků na nohách a to mi za ty investice přijde málo. Holítka to jistí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo ví, jestli to zjemnění není díky epilátoru....

      Vymazat