sobota 8. února 2014

The Beauty Blogger Tag

Krásnou sobotu všem :) Dnes je opravdu nádherně a já sedím doma a poslouchám zvuky vrtačky od sousedů (ne vážně, může jim trvat předělání jedné stěny už více jak 14 dnů?). Nějak nejsem schopná vůbec ničeho, takže se mi ani nechce se zlidšťovat a chodit ven. Už jenom použití pleťové vody a krému mě stálo maximální úsilí :D

Jinak už jsem nahromadila tři obaly do své krabice na Spotřebováno a těší mě, že to jde docela dobře a spotřebovávání mě začalo hodně bavit :) Zkrátka pryč se starým, hodně místa na nové :D Ale musím přiznat, že trávím ještě více času v koupelně, když na sebe patlám tolik věcí a to mě naopak nebaví vůbec. Schválně, kolik času Vám zabere denně nějaká koupelnová, mazací nebo jiná pečující činnost? Já kdybych započítala fakt všechny večerní aktivity, tak mi to vyjde určitě na hodinu. tedy když i myju vlasy, což je ale stejně většinou.

Na dnešek mám pro Vás TAG, který jsem vzala těžko říct kde. Už ho mám připravený dlouho právě na takové líné dny, jako je ten dnešní :) Určitě mi hoďte do komentářů odkaz, jestli jste TAG už dělaly :)

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Od přírody vlnité, ale už asi rok jsou rovné. Dlouhý příběh, mám na téma vlasy připravený článek.

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Dvakrát v životě jsem měla melír a v pátek na něj jdu zas. Na stříhání chodím až když je to nutné kvůli konečkům nebo podivnému tvaru účesu (mám z kadeřníků strach).

3. Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy hraješ?
I když bych si hrála ráda, na doma nosím culík, popřípadě "sprchovací drdol" a na ven vlasy rozpuštěné. Jsem hrozně nešikovná a myslím, že mi žádné účesy ani nesluší.

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
Nehty na nohou mám nalakované vždy, většinou červeně. Tam ten lak vydrží hezký mnohem déle jak na rukou a nemusí mi ladit k oblečení :D

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Upřímně? Asi tak deset minut, protože nepoužívám makeup a všechny ty vrstvy pod něj, ale jen korektor a pudr. Na oči naplácnu stín a řasenku nebo linku a řasenku, občas si dám i tvářenku a je to. Samozřejmě před nějakou důležitou akcí si dám více záležet.

6. Líčíš první oči nebo začínáš makeupem? 
No logicky je jasné, že nejdřív oči je kravina, protože makeup by dílo zničil. I já si dávám nejdříve ten korektor a pudr :D

7. Sbíráš makeup nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Samozřejmě, že věci hromadím, to už k blogování tak nějak patří :)

8. Jak často nosíš umělé řasy?
Nikdy jsem je neměla, upřímně si nedokážu se svou nešikovností to lepení představit a většinou to ani nevypadá dobře. Ale na někom se mi líbí takové ty umělé metodou řasa na řasu. Ale jak je to už takové vypelichané, ak je to hrůza. Mít na to sponzory a čas, tak bych to asi zkusila, protože svoje řasy mám hrozné.

9. Líčíš se každý den?
No to by mě ani nenapadlo. Maximálně někam mezi lidi a tím rozhodně nemyslím procházku v parku s kamarádkou.

10. Líčíš se i v případě, že jsi celý den doma s rodinou?
Absolutně ne.

11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?
Samozřejmě :)

12. Kolik drahých výrobků vlastníš?
A kde je ta hranice, co je drahé? Pro mě jako pro studujícího člověka je to už i Lush :D

13. Plánuješ si denně oblečení?
To nehrozí, vždycky tak spěchám, že popadnu to první, co najdu. Ale je fakt, že uvažuji co na nohy. Přece jen v případě celého dne pobíhání si nevezmu podpatky.

14. Jak často střídáš kabelky?
Minimálně. Moc jich ani nemám, takže většinou tahám velkou "školní".

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Bohužel jsem noční živočich, takže nejraději chodím spát po půlnoci a vstávám v 10, ale ráda bych to o pár hodin posunula k normálnímu režimu. Naštěstí teď nemám školu, tak to jde.

16. Jak často/kdy cvičíš?
Ehm, je nutné odpovídat? :D Se svou postavou bych měla dřív jak šílená (zrcadlo mě děsí), ale vychází to tak, že jednou týdně zajdu na zumbu a občas se trochu protáhnu doma. Ale když jsem na chatě, tak jezdím denně na kole.

17. Pravák/levák?
Pravák. Ale lžíci ráda držím v levé ruce.

18. Jak jsi vysoká?
Trpaslík, kolem 160 cm.

19. Kolika mluvíš jazyky?
AJ, NJ, klasická latina (tou fakt nemluvím) a samozřejmě lékařská latina (ale tou také nemluvím) :D

20. Kolik máš zvířat?
Rovnou foto jako důkaz (jo jo, je to cvalda a nerad se fotí, pořád se pohybuje) :D A vím, že není uprostřed fotky, ale fotila mamka :D A já na novém pc neumím fotku oříznout.


21. Čteš komentáře na blogu?
Jistě :) Blog je přece o komunikaci se čtenáři.

22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
V poslední době ano.

23. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Kamarádka psala někdy na základce povídku a podle mě pojmenovala postavu Naire.

A to je vše, byla docela fuška to vypotit a to se jeví TAGy jako nenáročná zábava :D

5 komentářů:

  1. Zajímavé otázky! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Takové mám v oblíbených!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný tag, mám takové ráda... a otázky už už kopíruju do rozepsaných a třeba je jendnou také zveřejním :-)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat