středa 26. února 2014

Krém Garnier pro velmi suchou pokožku

Hezké dopoledne :) Už jsem se bála, že dnes článek nebude, protože se mi nechtěly otevírat rozepsané příspěvky. Ale nevadí, rozhodla jsem se tedy vytvořit nový článek.

Dnes se podíváme na tělový krém Garnier, který je určený speciálně na velmi suchou pokožku. Tu já tedy nemám, ale na ruce a nohy na noc se velká hydratace, hlavně v zimě, velmi hodí. Krém jsem objevila ve svých zásobách u babičky a upřímně si netroufám odhadnout, jak dlouho tam ležel, ale vzhledem i parfemací je úplně v pohodě :D Cenu si samozřejmě nepamatuji, ale na internetu se pohybuje kolem 140 Kč, v obchodech to bude o něco více.



Ve složení se píše, že obsahuje ovocné mikrooleje z oliv, meruněk, avokáda a zrníček černého rybízu. Má mít nemastné složení, které se rychle vstřebává. A co na to říkám já?

Co se vůně týče, je to určitě nějaká směs, ale já tam cítím hlavně třešně. Ty ve složení vůbec nejsou, takže mám zase bujnou fantazii. Ale krém voní moc hezky a tak akorát sladce.

Vstřebávání už tak super není. Abych měla pocit, že jsem se fakt něčím namazala, dávám si asi tak stejnou vrstvu jako Kakaového másla Balea. Tenhle je na pokožce sice příjemný a roztírá se rozhodně lépe jak máslo, ale na můj vkus se vstřebává dost dlouho. Tedy sám o sobě rychle, ale zůstává po něm taková nepatrná olejová vrstva. Ale dobře se roztírá a nedělá bílé pruhy.



Výsledná hydratace je dobrá, určitě by byl super na celé tělo, ale na to mám jiné, méně výživné krémy. Ovšem nejsem si jistá, jestli by skutečně stačil na velmi suchou pokožku. Ráno už pokožka nevoní, ale je příjemně jemná a po opláchnutí vodou jsem nezaznamenala mastný film. Za sebe tedy krém určitě doporučuji. Sama bych si ho klidně pořídila zas, kdybych neměla tolik jiných v zásobě.

Máte doma tento krém?

2 komentáře:

  1. Kdysi jsem ho mívala a byl super. Asi si ho budu muset znova pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad, ale počkej si až bude v akci, za plnou cenu je to zbytečnost, pokud po něm vyloženě netoužíš :)

      Vymazat