neděle 16. února 2014

Tělové mléko Dermacol - Sicilská pistácie

Hezké nedělní odpoledne :) Omluvám se, že jsem se včera neozvala, ale nešel proud a večer, když už šel, zase byla tma na focení. Mám v zásobě (konečně) několik článků z dekorativky, ale bohužel bez fotek a dnes je tak zataženo, že se mi vůbec nedařilo focení. Dáme si tedy takovou malou nouzovku.

V pátek jsem byla na melíru, jak už jsem Vám psala. Nakonec se ukázalo, že jsem měla důvod se bát. Asi jsem se s kadeřnicí nějak nepochopila, protože místo světle hnědých pramínků mám po celé hlavě velmi husté platinově světlé proužky. Záleží na světle, někdy se mi to i líbí, ale někdy to jde až do šedo-stříbrna. Uvažuji, že zajdu k sousedce do jejího salonu a nechám si na to hodit nějaký přeliv. Každopádně ještě pár dnů počkám, jestli si na to nezvyknu nebo tak něco. Momentálně na tom mám olejovou masku, ale zítra se pokusím o foto pro zasmání.

Co se týče pátečního plesu, nestál za nic. My před rokem měli ten ples takový akčnější, častěji bylo na programu nějaké vystoupení. Odcházela jsem tedy brzo. Až dnes jsem se dozvěděla, že letos měla každá třída zvlášť svoje půlnoční překvapení (za nás vystupovalo pár dobrovolníků z různých tříd). Celkově musím přiznat, že ty velké plesy nemám ráda. Lucerna se přeceňuje, je tam horko, nedá se tam dýchat a pití je extra drahé. Navíc když je pět tříd v ročníku a ještě k tomu imatrikulace prváků, tak je to nekonečné. Mnohem více se mi líbilo u sestřenky na plese na menším městě, v malém kulturáku. Byla tam jen její třída, měli klasické předtančení a super půlnoční překvapení a atmosféra byla mnohem lepší.

Ale abych se nevěnovala jen teorii, koupila jsem si nový makeup (abych měla pořádně kvalitní nátěr, když už je to ten ples) a nové stíny. Obojí Vám v nejbližší době blíže ukážu.

A teď už k dnešní kratičké recenzi.

Už hooodně dlouho mám doma toto tělové mléko od Dermacolu. Kromě pistácie mám ještě pomeranč s belgickou čokoládou a hrozny s limetkou. Poslední zmiňované se mi líbí asi nejméně, ale ještě jsem ho nezačala používat. Naopak pomeranč je úplná bomba a používala jsem ho dlouho, než se mi "převonělo". Co se týče účinků, přijdou mi mléka absolutně stejná, takže klidně vybírejte jen podle vůně. Existují i v povedení vodní meloun, jasmín, zázvor a černá třešeň. Po té hrozně toužím, ale nedaří se mi ji sehnat. K mlékům existují i stejně voňavě sprchové gely, takže to můžete mít voňavě sladěné. Já to tedy nezkoušela, ale kamarádka říkala, že i ty sprcháče jsou fajn.



Jinak mléko jsem začala pravidelně používat až nedávno, když jsem si ho přemístila z nočního stolku do koupelny, protože po koupání jsem méně líná se mazat. Od té doby ho používám denně a už se pomalu blížím na dno. Roztírá se hezky, i když samozřejmě při větší vrstvě dělá bílé pruhy a trvá déle, než ho zapracujete. Normální vrstva se vstřebává hodně rychle. Voní jemně, takže nezačne být časem protivné. Hydratace je střední, takže pro extra suchou pokožku asi stačit nebude. Mně vyhovuje dostatečně a od té doby, co ho pravidelně používám, mne nepne pokožka a celkově je jemnější. Stojí kolem 100 Kč. Přesnou cenu si psát netroufnu, protože je to všude jinak.



Za mě tedy rozhodně ano. Kdybych neměla doma tolik zásob a nechtěla vyzkoušet i nové věci, klidně bych si ho koupila zas.

Nakonec dávka literatury. JOY jsem si kupovala naposledy někdy na základce cestou ze školy, od té doby jsem po něm sáhla tak 5x. Druhý časopis byl k němu "zdarma"- je to listopadové číslo. JOY se ještě tak nějak prolistovat dá, ale marie claire je dle mého názoru nechutně snobský časopis a ani jsem se neprolistovala na konec. Určitě některé články jsou zajímavé, ale třeba móda je nad možnosti normálních lidí. Zase jsem se poučila, že tahle literatura je zbytečná investice a doufám, že mě už nikdy nechytne touha si něco takového koupit.




Jak jste na tom s časopisy? A máte nějaké tělové mléko Dermacol?

2 komentáře:

  1. Černou třešeň vídám normálně v DM :-)
    Časopisy kupuju občas do autobusu, někdy i na JOY dojde, nicméně tak 1x za rok. Přijde mi trapné, jak tam kopírujou články z německé JOY, jen změní jména a lokality :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu třešeň vídám jenom v podobě sprcháče :( Německou verzi jsem nikdy v ruce neměla, ale je to docela tragické :D

      Vymazat