středa 12. února 2014

Výlet do Palladia

Hezké odpoledne :)

Dnes jsem se vydala do Palladia na lov šatů na ples. Nechtěla jsem nic extra, můj ples to není a nemá cenu si kupovat nějaké drahé šaty kvůli jednomu večeru. Ale doma mám samé černé a jedny tmavě modré, tak jsem chtěla změnu. V Palladiu jsem nic nesehnala, ale náhodu jsem šla kolem Bílé labuti a ve výloze měli šaty. V obchůdku stála klasická prodavačka kolem důchodu, milá jako med. Vyzkoušela jsem si dvoje šaty, každé za 1500 a bohužel mi neseděly. Kamarádka vracela šaty na ramínko, já se oblékala a "milá" dáma začala hned vyvádět, že jsme si nic stejně neplánovaly koupit, že příště máme přijít s maminkou (hlavně že jsme před ní ještě mluvily o loňském maturáku - ale co, vypadáme asi mladě) a já nevím, co ještě. Kamarádka je kliďas, tak babiznu neprohodila oknem, což bych já s radostí udělala. Když jsem vylezla z kabinky, tak ani necekla, jenom řekla ledové nashle a to bylo vše. Ještě teď se ve mně vše vaří a napadá mě milion věcí, co bych jí řekla. A to jsem slušný člověk a snažím se nevyvolávat konflikty. Ale tohle bylo prostě moc, nesnáším takové chování a prodavačky by takové rozhodně být neměly. Už se mi to stejné stalo před rokem, když jsem si kupovala šaty na maturitní ples a prodavačka dokonce takhle vyletěla na mou mámu. Také se Vám to někdy stalo, že jsou milé a když si nic nekoupíte, nejradši by vás vykopaly ze dveří? Po sepsání tohoto jsem alespoň trochu vychladla, tak se pojďme podívat na pár věcí, co jsem si koupila v DM.


Šampon Aqua Light Pantene a vanilková Balea
Na Pantene jsem četla pochvalné recenze a byl ve slevě za 55 Kč. Voní čistě a svěže a je bez silikonů. Balea je limitka za klasických 35 Kč. Přestože Baleu za zázrak nepovažuji a na mých vlasech se nijak extra pozitivně ještě neprojevila, vůně je fajn. Akorát se obávám, že mě časem začne svou sladkostí štvát. Je to stejná sladkost jako u Kokosu a tiaré, akorát bez toho kokosu. Každopádně oceňuji, že je šampon průhledný gelový, takže třeba mi na vlasech způsobí alespoň nějaký objem, což se mi u těch krémových bílých nestalo.




Tvářenka Rimmel
Původně jsem šla pro Bourjois, ale neměli většinu testerů a skutečně si jen tak naslepo nekoupím něco za 300. Chtěla jsem nějaký odstín do broskvova a bez třpytek. Tady sice třpytky jsou, ale docela se mi líbí. Je to odstín 190 Coral a stála mě po slevě na tu jejich slevovou knížku něco kolem stovky, normální cena je 129 Kč. Na fotce vypadá samozřejmě hrozně světlá.



Set pro úpravu obočí Essence
Využijí z ní jen tmavý odstín (také nechápete, proč jsou v jednom balení barvy pro blondýny i brunety, když má člověk jen jednu hlavu?). V sadě jsou i šablony na úpravu tvaru obočí, ale co jsem tak koukala, podle nich bych musela mít obočí až k uším. Ale na ten tmavý stín jsem velmi zvědavá a nebudu těch 65 Kč litovat, pokud bude dobrý.



Časem určitě budou recenze na všechno, protože mi konečně začaly ubývat zásoby šamponů. Baleu nejspíš vytáhnu dnes večer jen tak na jedno umytí a dám Vám vědět první dojmy, abyste si případně limitku stihly koupit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat