úterý 18. února 2014

Broskvová tvářenka Rimmel

Ahoj :) Dnes konečně něco z dekorativky :) Světlo na focení sice stejně nebylo úplně ideální, ale aspoň něco. Konkrétně se podíváme na tvářenku od Rimmelu (129 Kč).

Sice jsem šla původně pro nějakou broskvovou od Bourjois, ale neměli skoro u žádné testery (a když, tak to bylo moc růžové), takže jsem pátrala u jiných značek. Nakonec jsem naslepo sáhla po Rimmelu, i když například stíny této značky mě kdysi velmi zklamaly (ale o tom jindy).



Docela se mi líbil odstín a protože to bylo pár dnů před plesem, už jsem neměla moc času na výběr. Na vysvětlení: tvářenky nepoužívám moc dlouho a doma jsem měla jen jednu, která se mi ale zdála dost růžová.



Jako první jsem doma zjistila, že má tvářenka hrozné otevírání. Hrozně dlouho mi trvalo, než jsem vůbec přišla na systém (ano, jsem odbarvená, mám výmluvu). A jako další bod jsem zjistila, že ať se snažím jakkoliv, vždy si zničím lak na nehtu, kterým to otvírám. To by se jí ještě ale dalo odpustit, pokud by byla jinak super.



Bohužel štěteček je hrozný. Tedy ono se to dalo čekat a já se v tom nevyznám a sama používám na tvářenku štětec na pudr (ano, chystám se to změnit), ale tenhle i neznalec mého typu musí hodnotit super negativně. I když tedy jako nouzovka už mi dvakrát postačil.



Samotná tvářenka je v obalu lehce třpytivá, což jsem původně nechtěla, ale nakonec mi to ani moc nevadí. Na tváři nijak extra nezáří a třpytky jsou opravdu malé, bez sluníčka je ani nevidím. Spíše bych ani neřekla, že tam nějaké jsou. Odstín také ujde, ale stále to není ten můj vysněný. Není to zkrátka ta "pravá broskvová". Ale hlavně, že není růžový. Tvářenka trochu práší a pigmentace je střední. Bohužel jako největší negativum hodnotím nulovou výdrž na obličeji. Po návratu z plesu po ní nebyly ani stopy a dvě hodiny v obchoďáku také nezvládla. Možná je to tím, že nepožívám žádné podklady, báze a já nevím, co ještě. Ale i mnohem levnější tvářenka od Essence mi vydržela o hodně déle.



na obrázku mám samozřejmě na ruce mega vrstvu, aby foťák aspoň trochu zachytil barvu

Takže za mě rozhodně NE. To už je lepší obětovat ty 300 za Bourjois nebo jinou profláknou značku a mít jistotu.

Máte zkušenosti s Rimmel tvářenkami?

Žádné komentáře:

Okomentovat