čtvrtek 13. února 2014

Vanilková Balea - limitka

Hezké dopoledne :) Klasická recenze samozřejmě bude, ale rozhodně nejde napsat kvalitně hned druhý den po prvním použití. Jedná se však o limitku, takže se musíte spokojit s prvními dojmy, protože po kvalitní recenzi už možná ani v DM nebude. Vcelku si ale myslím, že každý šampon od Baley má podobné účinky (napsala bych stejné, protože u mě to tak bylo, ale vyzkoušela jsem zatím jen tři).



První mě na šamponu zaujala vůně. Je to klasická sladká vanilka - pravda, docela chemická - ale líbí se mi. Bohužel si myslím, že mě začne brzo otravovat. Je to totiž přesně ten sladký podtón jako u Kokosu s tiaré, akorát tady chybí právě ten kokos. 

Od mé vyzkoušené verze s Kokosem a tieré a také od Fíků s perlami se liší i konzistencí. Vanilka je gelová a průhledná, ale celkem dost tekutá. Rozhodně nečekejte gelík, do kterého uděláte důlek prstem a zůstane tam několik vteřin. Myslím, že má trochu nádech do žluta, ale mohlo zkreslovat světlo v koupelně.



Šamponu stačí minimum, dobře pění. Po umytí mám vlasy relativně lehké, ale žádný extra objem nehrozí (ale to u mě nehrozí asi po ničem). Přijdou mi však dost hydratované, až mě to samotnou překvapuje. Schválně jsem nepoužila ani kondicionér ani žádný olej na konečky. Na úplně konečky by asi olej nebyl od věci, ale jinak je to ok. Lesk vlasů je taky normální, na dotek jsou příjemné a hladké. Bohužel vůně mi po uschnutí ve vlasech nezůstala. To mě dost překvapuje, protože zatím u všech vyzkoušených vydržela hodně dlouho. Nakonec to ale možná i bude výhoda, až mi vanilka poleze na nervy, rychle se aspoň ztratí.



A co Vy? Máte už tuhle limitku nebo Vás Balea nebere?

6 komentářů:

  1. Zajímavý článek, Balea produkty mám ráda, protože to jsou takové ty "za málo peněz, hodně muziky". Většinou jsem s nimi spokojená :))) A tento šampon vypadá pěkně!


    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle šampon jsem si koupila. Bála jsem se, že ho neseženu (no a taky jsem ho chvíli sehnat nemohla), ale nakonec se podařilo :) Ještě jsem ho nezkoušela. Momentálně používám Balea s bylinkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky původně nemohla sehnat, ale nakonec se poštěstilo. Po tom s bylinkami také pokukuji, líbí se mi ta neutrální vůně, která by mi asi nikdy nelezla na nervy :)

      Vymazat
  3. Balea má naoza skvelé výrobky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat