pátek 21. února 2014

Super vychytávka aneb To musíte mít!

Hezké dopoledne :)

Zítra odjíždím k babičce, tak uvidím, jestli stihnu splácnout a přednastavit nějaký článek. Každopádně to bude horor, protože u babičky je nějaká divná voda a vždy se mi pekelně zhorší pleť. I kdybych měla před odjezdem bezchybný obličej, stačí 24 hodin a zaručeně se zjeví nějaké pupínky, ideálně v kombinaci s přesušenými a mastnými místy. Občas to vše doplní i nějaké do podráždění a začervenání. Samozřejmě se snažím vyhýbat vodě jak to jen jde, ale někdy se opláchnutí obličeje přece jen nevyhnu. Ještě štěstí, že ples už byl a následky můžu pak léčit v soukromí, jak dlouho budu chtít :D

Ještě tu mám dvě fotky svého melíru na denním světle, ale ta druhá je zas světlá až moc :D Varování: nejsem učesaná, jen jsem zkoušela světlo a nějak to vyšlo, po učesání už se mi focení nedařilo.




A teď už tedy k dnešnímu článku. Nedávno jsem na tomto blogu objevila super čistící houbičky, které jsem si za přehnanou cenu 29 Kč za balíček (dva kusy) koupila v DM. Jinde jsou mnohem levnější, takže se naučím překonávat lenost a nakupovat je do zásoby například v Rossmannu, kde jsou údajně za polovinu. 

Hrozně se mi líbily, protože ne každý den smývám masku/čistící gel/roládu Lush...ve sprše. Pokud si myji vlasy, je to samozřejmě jednoduché, ale pokud ne, klasickým oplachováním si vždy namočím i vlasy kolem obličeje. Ano, jsem neschopná a doufám, že to má někdo stejně :D



Občas jsem na masku použila klasickou froté žínku. Ta ale byla okamžitě špinavá, jen tak v ruce ji přeprat nestačilo a dávat ji furt na praní v pračce bylo dost na nic. 

Ale tyhle houbičky, to je hned jiná zábava. Po načnutí balení byla houbička vymazleně měkká. Vodu nasála krásně hned napoprvé. Ne jako houba na tabuli, která vždy ze začátku nesála a voda po ní jen stékala. 

Pomocí namočené houbičky jde například maska domů krásně, houbička je měkká, takže nepodráždí pleť a ještě si nezamokříte vlasy, ani Vám voda neteče do rukávů.

Ale hlavní je, že jde krásně vyčistit. Stačí ji párkrát namočit a vyždímat a je dokonale čistá. Několikrát jsem ji použila ba Mask of Magnaminty i na bahenní masku a furt je krásně čistá. Myslím, že mi i ta jedna vydrží hodně dlouho, takže jen tak nebudu muset shánět nové.

Co se schnutí týče, není to zrovna bleskovka, ale do dalšího dne uschne. Nejvtipnější je, že když uschne, je tvrdá jako kámen, ale při namočení okamžitě změkne. Na fotce je suchá, kamenná varianta, proto je houbička tak zkroucená a scvrklá.


Objevila jsem houbičky zas jako poslední nebo je to i pro Vás novinka? :)

4 komentáře:

  1. Vždy jdu okolo nich a nikdy si je nekoupím. Asi se polepším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to udělej, já jsem díky nim i méně líná dávat si masky :D

      Vymazat
  2. Tak to je super, že ti takhle vyhovuje ;-) Já ji mám doma, ale zatím jsem ji ještě nepoužila :-D

    OdpovědětVymazat