pondělí 3. února 2014

Spotřebovávací plán na únor

Ahoj, pěkné pondělní dopoledne :) Slavnostně hlásím, že můj plán na zvýšení pitného režimu zafungoval. Opravdu jsem ty dva litry vypila a ani to nebylo těžké, když jsem měla vodu neustále na očích. Bohužel hned jak jsem lahve z důvodu návštěvy z dohledu odstranila, opět jsem začala pít méně.

Dnes se podíváme na malý přehled věcí, které chci tento měsíc spotřebovat. Možná se mi to u všech nepodaří, ale aspoň budu mít motivaci plán splnit :)


Aqua Marina - už měla být spotřebovaná, ale znáte to...Fakt bych ocenila, kdyby Lush dělal levnější a menší balení, většinou nestíhám spotřebovat vůbec nic.
Bi - Oil - u toho bych byla nerada, aby mi došel, ale bohužel to tak vypadá. Přece jen nebyl nejlevnější. Musím se naučit dávat jej menší množství.
Vzorky Bioderma Sébium AKN - vzorky chci spotřebovat dříve, než načnu plné balení. V jedné tubičce už skoro nic není, druhá je plná. Myslím, že to spotřebovat stihnu, protože teď si krém mažu každé ráno.
Skinoren - krém na předpis, mažu si s ním pigmentové skvrny. Mám ho také docela dlouho a hlavně mám zničené víčko, tak se těším, až bude pryč.


Sprchový gel Oriflame Kokos a rýžové mléko - mám ho už hrozně dlouho, myslím, že jsem ho dostala
 kdysi od kamarádky. Je docela fajn, ale nějak ho furt nemůžu dodělat. Používám ho hrozně ráda i na holení nohou.
Antiperspirant Garnier - není zázračný, ale v zimě úplně stačí.


Lush American Cream - v zásobě mám půl litrové balení, takže tenhle musí urychleně pryč. Lahvičku si možná nechám a budu si do ní odlévat z toho půl litrového, které je na cesty opravdu na nic.
Seanik - z tohoto šampuku mám už jen kousky, takže se ho musím zbavit. Velmi nerada pracuji s tím rozlámaným, ale vyhodit ho je škoda.

Hrozně ráda bych spotřebovala nějaký krém na ruce nebo na tělo, ale to nejspíš nestihnu. Krém Dermacol jsem si přestěhovala do koupelny a olivový krém na ruce mi trůní na stole, ale přece jen balení jsou ještě téměř plná. To samé Kakaové máslo Balea, které používám na noc hlavně na ruce a na chodidla. Asi ho zkusím používat na celé tělo na střídačku s Dermacolem, abych zvýšila šance, že někdy dojde.

Také jsem si v koupelně srovnala do řady sprchové gely v pořadí v jakém je chci spotřebovávat.

To mě přivádí k tomu, že si dávám na nějakou dobu zákaz nakupování pečující kosmetiky. Nemám to už kam dávat a rodičovská zloba se pomalu mění v touhu mi všechno vyhodit. Nakupovací výjimku dostávají jenom věci, po kterých toužím, a které budou zároveň ve slevě. Zákaz platí především na sprchové gely, krémy a šampony :D Chci vždy spotřebovat všechno načaté a k tomu ještě ideálně jedno plné balení. Teda jestli mi tohle vydrží, tak na sebe budu skutečně pyšná :D Naštěstí teď nikam do centra nejezdím, když není škola, tak je to jednodušší.

A jak jste na tom se spotřebováváním Vy? Plánujete si, co kdy spotřebujete nebo to berete jak Vás napadne? A co zákazy nakupování? Dodržujete je?

4 komentáře:

  1. Ja Skinoren pouzivam stale je to ten najlepsi krem na svete! Inak bola si spokojna s BiOilom?

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hodnocení je samozřejmě ještě brzo, ale je fajn :) Na obličej ho už moc nepoužívám, protože dodělávám ten Skinoren a strie mám už jen takové ty světlé z dávných dob rychlého růstu a tam jsem ještě změny nezaznamenala. Kůže je po něm hezky jemná a vyživená, ale to zas není nic, co by nezvládl jiný krém nebo olej.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, žes taky začala plánovat :-D Mě to hrozně baví. Už vymýšlím, co spotřebuju za duben :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zatím spokojím s plánem na březen :D I tak mám pocit, že tentokrát to taková sláva nebude :D Ale je fakt, že je z toho skoro nová posedlost, pořád chodím a koukám, co by se už dalo vymazat :D

      Vymazat