sobota 1. března 2014

Spotřebovávací plán na březen

Hezké (i když ne zrovna slunečné ráno) :) Přiznávám, že na tento článek jsem se těšila jak malá, protože spotřebovávání se stalo mým novým milovaným sportem a nic mě nebaví víc, než šmejdit po bytě a hledat, čeho už mám málo nebo čemu končí trvanlivost :D A pak ten pocit, když vyhazuji lahvičku do krabice od bot a je mi jasné, že její místo mohu brzy zaplnit něčím novým a dosud nevyzkoušeným.... OK, konec básnění, jdeme na to. Tradičně jsem produkty rozdělila do kategorií podle cílového místa použití a pokud už jsem věci zkoušela, napíšu Vám k nim pár vět :)

Celá sestava pěkně pohromadě. Skutečně toho není moc, ale uznejte, že třeba kondicionér se spotřebovává hodně pomalu a další dvě věci jsou v podstatě úplně plné.


Začnu u věcí na vlasy. Šampon Balea s fíky a perlami mi v obchodě voněl hezky, ale hodně brzo mi jeho výrazně sladké aroma začalo lézt na nervy. Je v něm už fakt maličko, takže se překonám a dodělám ho (s větší částí mi pomohla mamka). Ale recenze se ještě snad dočkáte. Kondicionér mám už hooodně dlouho, což se dá odhadnout i z toho, že už k němu nemám šampon. Kokos je fajn, ale ta vůně tiaré mi tam vadí, je to ve výsledku hodně sladké. Malý černý kelímek je vzorek kondicionéru Retread od Lush. Je ze všech jejich kondicionérů nejhutnější, ale stále má daleko do těch slizkých z drogerie. Plus má u mě za to, že se snadno oplachuje.


Z věcí na obličej tu toho také není mnoho. Tea tree water je fajn, ale už mi dochází. Upřímně nevím, kolik jí ještě zbývá, protože absolutně nemám odhad a černé lahvičky na to nejsou ideální... Brusinková štola už také měla být spotřebovaná, takže s tím musím rychle pohnout. A karamelový kelímek z Oriflame mám také dost dlouho a děsím se, že začne být cítit zatuchlinou, což se mi stalo už s tím obyčejným i s vanilkovým. Budu ho dávat na rty (a protože to nemám šanci stihnout, tak pak třeba i na okolí nehtů).


Nejobsáhlejší je kategorie věcí na tělo. O krému Garnier jsem psala nedávno, takže už víte, že ho tam moc není a nechci schovávat skoro prázdný kelímek. Krém Balea s mandlovým olejem je z limitky, takže ho mám už taky dost dlouho. V tubě voní hezky, ale na těle mi už ve vůni něco vadí. Každopádně je docela mastný, takže ho chci zlikvidovat ještě v zimě. Na březen je ale šance malá, protože je skoro plný. Sprchový gel Dove byl součástí nějakého balíčku, který jsem kdysi dala mámě a sprcháč mi tak nějak zůstal. Zkoušela jsem ho zatím jen včera a byl docela fajn, vůbec nevysušoval, skoro i vyživoval. Rozhodně bych po něm akutně nepotřebovala krém. Což je blbé, když jsem se rozhodla spotřebovat i tu předchozí věc. O Ocean Salt jsem už psala, je sice na obličej, ale nechci, aby mi slezla kůže. Má se spotřebovat do půlky března, tak s tím musím pohnout. Nechci, aby mi to pak sežralo i zbytek těla. Enzymion je také určený na obličej, ale už není nejčerstvější, tak ho dávám na dekolt. Recenze bude v nejbližší době.



Poslední věc je totálně mimo mísu, ale já Vám hrozně chtěla ukázat tuhle svíčku. Koupila jsem ji někdy před Vánoci v DM a voní nádherně po perníčkách. Akorát že po zapálení barevně svítí a mě to hrozně irituje. No a kvůli vůni se jí chci zbavit co nejdřív, protože ji nechci uchovávat rok ve skříni a na léto se mi perníčky moc hodit nebudou.


Těším se na Vaše Spotřebováno, takže házejte odkazy nebo mi napište, jestli nějaké z uvedených věcí máte  :)

2 komentáře:

  1. Držím palce při spotřebovávání a jsem zvědavá, co budeš psát o Enzymionu :-)
    Já zveřejním své spotřebováno i plán na březen v nejbližších dnech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, těším se na Tvoje spotřebováno i na plán :) Určitě najdu něco, co budu taky hrozně moc chtít :D Eznymion bude v nejbližší době, původně měl být zítra, ale mám tolik nápadů, že nevím, co psát dříve :D

      Vymazat