sobota 8. března 2014

TAG Blogerská prokrastinace

Hezkou sobotu :) Vzhledem k tomu, že jsem včera opravdu nestíhala a na víkend jsem mimo civilizaci, vytáhla jsem článek přesně na tyhle situace :)

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?

Celkově dost flákám dekorativku. Když nejdu ven, nemaluji se vůbec a v poslední době moc mezi lidi nechodím a na procházky po parku makeup fakt nepotřebuji :D A z těch pečujících činností mívám období, kdy nejsem schopná dát si na obličej masku. Jo a málem bych zapomněla na kondicionéry, jsem hrozně líná je oplachovat :D

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?

Mám jeden a zas tak často ho nepoužívám, ale samozřejmě ho umyji, když si vzpomenu a většinou nebývá ani špinavý.

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?

Moc dlouho ne. Hrozně mě to štve. Ale zas když mám nějaký bezbarvý, tak mě to tolik netrápí. Přesně to je ten hlavní důvod, proč si nehty moc nelakuji.

4. Jak dlouho odkládáš nákup kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?

Vzhledem k tomu, že kosmetiku miluji, mám většinou všeho zásoby. Ale občas se mi stane, že nejsem schopná si něco pořídit, protože si třeba v obchodě ani nevzpomenu...nejvíce se mi to stává s vatovými tamponky. Buď jich mám doma tři balení nebo žádné :D

5. Nejhorší kosmetický hřích?

Asi můj nedostatek štětců, lenost na kondicionéry a na makeup. Pardon, nedokázala jsem určit, který hřích je ten největší, hodný kosmetického pekla.

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou stále odkládáš?

Cvičení, úklid a učení. Ve skutečnosti je horší se k těm činnostem přemluvit než je pak vykonávat. Jak vždycky říkala jedna sousedka: o práci se nemá přemýšlet, práce se má konat :)

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?

Když už náhodou někam vyrazím, vždy si dopředu naplánuji, co si obleču a jak se namaluji. Ale bohužel ať dělám co dělám, ve většině případů nakonec nestíhám :D

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?

Jak kdy. Když už v obchodě jsem, mám nutkání koupit si vše, co chci. Naštěstí to platí spíše o kosmetice, oblečení jsem líná zkoušet. Ale pokud kolem obchodu ani nejdu, nijak mě to netáhne. Jsem moc líná na speciální výpravu do centra kvůli rtěnce :D

9. Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků?

Laky mám naházené v malém plastovém košíčku. Bohužel organizovaná je jen spodní vrstva, pak už to vázne :D Ale přísahám, že mít košíček větší, budou laky úhledně složené :D A s makeupem je to jednoduché, moc toho totiž nemám. Ale i tam se najdou věci, které musím vyhodit nebo přerovnat.

Budu ráda, když mi nějaký svůj hříšek odtajníte v komentářích nebo mi napíšete odkaz, pokud jste už TAG dělaly :)

Žádné komentáře:

Okomentovat