pondělí 31. března 2014

Spotřebováno za březen

Vítám Vás u mého (a snad i Vašeho) oblíbeného článku.

Nejdřív krátce k mé včerejší výpravě na aerobic. Po deseti minutách jsem toho měla tak akorát dost :D Očividně na tohle člověk už trochu potřebuje fyzičku. Jelo se bez přestávky kromě 2x asi půl minuty na napití. Půl hodiny bylo zhruba stejné tempo, pak asi 7 minut to bylo hodně drsné a když už to konečně vypadalo na zvolnění, začalo hodně brutální posilování a nakonec 10 minut protažení, ovšem i tam byly nějaké posilovací prvky. Ke konci jsem se bála, že se z té podložky už nezvednu :D Ale asi to něco do sebe má, většina žen tam měla super postavu a i těm kypřejším to docela šlo a myslím, že to neflákaly. Já trochu cítím břišní svaly a malinko i paže, takže super, bála jsem se, že to bude horší a nehnu se :) Jinak zumba mě baví rozhodně víc. Tady to bylo pořád podobné, ale musím přiznat, že občas jsem se i tak v těch krocích ztrácela. Myslím, že aerobic by ale na rozdíl od zumby mohl přinést nějaké výsledky, protože je to fakt dřina. Ovšem zatím mám permanentku na zumbu, tak budu chodit tam a pokusím se aspoň občas chodit běhat a snad mě pak další případná hodina nevyřídí tolik :D A teď už k dnešnímu tématu.

Spotřebovávání tenhle měsíc nebylo nijak zázračné. Týden jsem byla mimo domov, takže jsem s sebou skutečně tahala jen to nejnutnější a to už se na plánu nějak projeví. Pokud dobře počítám, nedokázala jsem spotřebovat tři věci: Zázračný kelímek od Oriflame, Ocean Salt od Lush a Enzymion od Lush. Uvažuji, že Enzymion pošlu dál, protože na můj typ pleti se opravdu nehodí.



Z věcí na vlasy jsem zvládla zneškodnit dvě věci značky Balea a vzoreček kondicionéru Retread od Lush. Začnu posledním zmíněným. Na Lush se mi líbí, že nemá kondicionéry tak slizké a jdou snadněji opláchnout než ty běžné drogerkové. Ovšem zase nejsou tak výživné. Právě Retread je z nich nejhutnější, takže kdybych si měla kupovat kondicionér od nich, sáhnu právě po něm (American Cream nepočítám, ten voní tak božsky, že si ho budu kupovat vždy).

Šampon Balea s fíky a perlami nebyl špatný. Vlasy umyje a to je to hlavní, co se od šamponu očekává. Ovšem žádného extra lesku jsem si nevšimla. Obecně mi přijde, že všechny baleácké šampony jsou podobné, jen se liší vůní. Bohužel tahle vůně na mě byla moc sladká, takže už nikdy více a jsem ráda, že je konečně pryč.

Kondicionér s kokosem a tiaré byl fajn. Vlasy šly po něm hezky rozčesat a vůně se držela i po uschnutí. Bohužel opět je chyba právě ve vůni, ve které mi vadil sladký podtón tiaré. A samozřejmě jako naschvál mi lahvička přišla skoro bezedná, takže jsem jej měla doma více jak rok. Ne že bych ho tedy používala furt, ale když vezmu v úvahu, že mi pomáhala i mamka....



Co se péče o tělo týče, jsem na sebe velmi hrdá. Nikdy bych nevěřila, že zvládnu spotřebovat něčeho hned dvě plná balení :D

Sprchový gel od Dove mi došel už snad někdy v polovině měsíce. Musím přiznat, že jsem ho na sebe lila ohromné množství. Voněl hezky, ale ne ovocně, spíš tak nějak krémově a luxusně. Ale hlavně opravdu hezky hydratoval. Sice nepěnil, ale to mi moc nevadilo. A také byl poměrně tekutý, ale s tím jsem také neměla problém, aspoň se po těle hezky roztíral.

S krémem s mandlovým olejem od Baley to už bylo o poznání horší. Byl nechutně mastný, vůbec se nevstřebával, takže většina stejně skončila vsáknutá v pyžamu. Jsem děsně ráda, že je pryč a už ho nikdy nechci vidět.

Tělový krém Garnier na velmi suchou pokožku byl fajn. Voněl sladce a zároveň ovocně. Spotřebovala jsem ho velmi rychle, protože ho měla mamka u babičky a já uznala, že je třeba ho už dodělat. Používala jsem ho asi týden jen na ruce a nohy před spaním. Na tělo by hydratace byla dostačující (i když nevím, jak na suchou pokožku, ta mě netrápí). Ale na ty ruce a nohy mám raději ještě hutnější a výživnější věci typu máslo. Ale klidně bych si jej pořídila zas, na léto by byl super, popřípadě na celé tělo klidně na celý rok. Nevím proč, já v něm ctila třešně, i když tam vůbec nejsou.



Z věcí na obličej jsem zvládla jen dvě věci od Lush.

Brusinkovou štolu jsem si koupila coby limitku před Vánoci a nějak jsem ji dodělala až teď. Nebyla špatná, měla lehký peelingový efekt a voněla sladce, jen se zakousnout. Ale na mou pokožku nebylo čištění dostačující. Občas jsem ji použila, když jsem měla obličej hodně suchý, ale jinak mi moc nepomohla. Ale na suchou a citlivou pleť by byla určitě fajn. Bohužel já si ji další Vánoce nepořídím.

Tea Tree Water mám už asi od léta, ale dost jsem ji střídala s dalšími produkty. Za mě to byla jedna z nej pleťových vod, co jsem zkusila. Voněla svěže a trochu po grepu, nevysušovala, nedráždila. Myslím, že jednou se k ní určitě vrátím, ale teď mám ještě v zásobě hodně věcí.


No jak tak koukám, moc slavné to nebylo, musím se polepšit :D Další měsíc se zaměřím na Biodermu a nějaké vzorečky, tak jsem zvědavá :) Bohužel jsem hodně nakupovala, takže jsem zas porušila pravidlo jednu věc spotřebovat a další koupit. A co Vy a spotřebovávání? Také spíše věci hromadíte?

5 komentářů:

  1. Chichi, také jsem včera cvičila :-D Dala jsem si půlhodinku cvíča podle Mondberg Vienna a dneska jako masakr :-D Ono se to nezdá tak náročné, ale dala jsem si pěkně do těla, bolí mě fakt všecko :-D
    Jinak spotřeba dobrá, gratuluji ;-) U mě to tento měsíc překvapivě moc slavné nebude :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to doženeš příště :) Já si teď připravila plán na duben, abych jen mohla zítra doplnit fotky :D A teda jestli to všechno zvládnu, tak to bude největší spotřebováno v historii blogu :D

      Vymazat
    2. Wow, tak to se budu teda těšit :-D

      Vymazat
  2. Od Balea jsem měla šampon s bylinkami a byl moc fajn.
    A teď mám ještě stále ten kondicionér s fíky - moc pěkně voní a připadá mi za tu cenu povedený.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten bylinkový jsem také koukala, je v pořadí :) Ale ještě mám v zásobě vanilkový a pak pár šamponů jiných značek :)

      Vymazat