neděle 23. března 2014

Nákupy poslední doby

Hezkou neděli kočky :)

Minulý pátek jsem navštívila lékárnu a drogerii Teta (původně jsem šla koupit jen krmení pro křečka, ale znáte to, když už jdete ven...)

Měla jsem s sebou krátký seznam, i když nebyl původní záměr koupit vše, spíš jenom abych neměla okno, co jsem to tedy chtěla, kdybych se náhodou do nějakého obchodu dostala. A co na seznamu bylo?

První byl oční krém od značky Cannaderm. Uvědomila jsem si, že oční okolí zanedbávám a na dolním víčku už se mi objevují drobné linky, které makeup zvýrazní, proto jsem chtěla nějaký krém na oční okolí. Právě tento vychvalovala Ája na Beautypedii, tak jsem si řekla, že ho také zkusím. Jako další byl na papírku Biohar 2x, jeden pro mě (ne že bych neměla ještě půlku doma, ale co kdybych pak zapomněla) a druhý pro babičku, která má s vypadáváním vlasů velké problémy. Na třetím místě byl Miraclean, přípravek se zinkem na problematickou pleť. Jako poslední dva body jsem měla legendární Sudocrem, aneb krém na všechno a pod čarou ricinový olej, aneb nespěchá to. Ze sekce drogerie jsem plánovala pořídit si antiperspirant, neboť jich mám doma vždy několik a najednou jenom třepu s prázdnou lahvičkou a musím si půjčit od mamky, a také suchý šampon, který jsem nebyla schopná si pořídit už sakra dlouho.

A co jsem nakonec sehnala?
Z lékárny jen Oční krém, Biohar a Sudocrem. Zbytek momentálně neměli nebo to bylo na objednání a s tím jsem nehodlala ztrácet čas, to si radši zajdu jinam.

Oční krém od značky Cannaderm neměli, ale lékárnice mi doporučila od Biodermy z řady Sensibio. Je to spíše gel-krém, je bílý, příjemně chladí a rychle se vstřebává. Na výsledky je samozřejmě ještě brzo, ale je fakt hodně lehoučký, takže na výraznější rýhy a vrásky podle mě stačit nebude. A také si myslím, že by se dal sehnat i levnější krém se stejnými účinky.



Sudocrem (88 Kč) byl na několika blozích hodnocen jako zázrak, takže dřív nebo později jsem ho určitě mít musela. Je určen na pokožku s akné, ekzémem, podrážděnou....prostě multifunkční. Voní jemně, trochu jako pánský sprchový gel, ale vůně je to příjemná. Používala jsem ho ten týden na dohojení pupínků a na to byl fajn. Na takové ty pupínky "ve vývinu" se mi dobrý nezdál, spíše svou mastnotou zpomalil proces jejich zneškodnění. Dvakrát jsem ho dala na zkoušku na celý obličej, když jsem byla celá vysušená z bazénu a byl na to taky dobrý, ale bála bych se mít ho na pleti dlouho, protože je fakt mastný. Jo a pozor na roztírání, je bílý, takže ideálně doma u zrcadla a ne na poslední chvíli před odchodem ven.



O Bioharu bude už brzy recenze, takže to rozepisovat nebudu.



Z lékárny jsem se přesunula do drogerie, kde jsem si pořídila dva antiperspiranty a jeden deodorant (byly ve slevě).

Dove (60 Kč)
Bohužel oba obsahují hliník. Grepový s citronovou trávou voní podle mě prostě jako směs citrusů. Vůně je to super, hlavně na jaro a léto. Už jsem měla z téhle řady kdysi i vzorek peelingového sprcháče a taky byl fajn. Co se týče pocení, zatím obstál. Ale je fakt, že jen v běžných aktivitách, žádná zumba ani běhání nebylo. Růžový s granátovým jablkem je sladší, ale také se mi líbí. Na tělo jsem ho ještě nezkoušela, ale myslím, že na tom bude podobně jako žlutý.



Nivea (50 Kč)
Má plus, že neobsahuje hliník a voní moc příjemně. Tak akorát svěže a při tom ne moc výrazně. Účinky ještě posoudit nemohu, ale dočkáte se, nebojte.


Ještě jsem kupovala pleťový krém pro babičku. Byl to nějaký od Loréalu stál teda dost, skoro 300, ale babička si ho po prvním vyzkoušení chválila. Fotku nemám, ale myslím, že to ani nevadí :D

Máte zkušenosti s něčím z toho? Hlavně by mě zajímal ricinový olej, jestli funguje na růst řas/vlasů :)

2 komentáře:

  1. Ten od Nivey je jen deodorant, antiperspirant bez hliníku vyrobíš těžko.

    OdpovědětVymazat