úterý 18. března 2014

TAG: V peřinách

Tento TAG, přiznám se, jsem viděla teprve nedávno (ano, určitě jsem zas zaspala dobu) na blogu In your Face, takže jsem si ho samozřejmě musela hned vypůjčit :) Spaní baví snad všechny a bavení se o spaní je skoro tak super, jako samotné spaní :D Což mi připomíná, že se vám musím "pochlubit", že bych dokázala spát pořád. Ale znáte to, když zas spíte moc dlouho, tak to organismus ještě víc vyčerpává. Jinak jsem noční tvor, takže mi nedělá problém být vzhůru do 1 do rána a vstávat pozdě. Tedy teoreticky, v praxi se stejně budím nejdéle v 8 a pak většinou ještě na chvilku usnu. Bavíme se tu samozřejmě o dnech, kdy nikam nemusím. Pokoj mám na východ, takže jenom co svítí sluníčko, jsem vzhůru. Super, když musím vstát, ale o víkendu bych vraždila :D Ok, konec monologu, jdeme na to hlavní :D

Bez čeho neodcházím do peřin?
Bez vyčištěných zubů a pleti, kterou po čištění namažu Biodermou Global. Jo a taky si dávám mobil do nabíječky vedle postele :D A nikdy si nezapomenu sundat huňaté ponožky, které mám při večerním sezení u počítače, protože mi je od nohou věčně zima, ale spát bych v nich nemohla.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
No vzhledem k tomu, že sdílím pokoj sama, bych teoreticky mohla spát v pohodě nahá :D Ale ani nevím proč, nemám to ráda. Svůdné prádlo taky nepotřebuji, plyšáci to neocení a navíc mi to přijde nepraktické a nepohodlné. Když chci vypadat jak člověk (rozumějte dámská jízda s přespáním), vezmu si v létě volné tílko nebo triko a kraťáskové kalhotky, v zimě klasické pyžamo. A většina mých pyžam má na sobě kytičky, motýlky a jedno dokonce labutě, heč :p Ne, fakt si je nekupuji sama a bohužel už dlouho nerostu a tohle je móda dávného mládí :D No a na přechodné období jako jaro a začátek podzimu mám většinou nějaké triko na ven nenositelné a pyžamové kalhoty bez úchylného potisku :D

Kniha?
No jistě, spousta, například otázky z chemie nebo v poslední době moje milovaná molekulární biologie od Albertse. Uspává dokonale, stačí pár stránek. Samozřejmě nemyslete si, že chápu, co čtu :D Vlastně normální knihu jsem před spaním nečetla ani nepamatuji. Když už mám náhodou čas, tak vytáhnu nějaký časopis, ale většinou se fakt v posteli učím a modlím se, že se mi vše zázračně přes noc uloží do mozku.



Nějaký kosmetický rituálek?
Nejdřív si namažu rty, pak si vetřu do vlasů Biohar a namažu si ruce a nohy. S těmi chvilku plácám ve vzduchu v naději, že se krém rychleji vstřebá :D Pokud se rozhodnu být důkladná, dám si ještě do vlasů před namazáním rukou Mythic Oil.



Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Samozřejmě, hned vedle postele mám flašku vodky a každý večer si ucucnu pro lepší spaní :D Ne, vážně, nesnáším pravidelné pití. Ať si doktoři říkají něco o krvi, tlaku atd, prostě neuznávám každovečerní usrkávání vína, dokonce ani piva k obědu nebo večernímu sportu v televizi. Jednou za čas klidně, ale sklenička před spaním se mi zdá moc. A navíc: nesnáším noční výpravy na záchod.

Chrápu?
Snad ne, sousedi ani rodiče si nikdy nestěžovali, takže buď máme moc silné zdi nebo nechrápu :D

Snídaně do postele?
Určitě super věc, škoda, že jsem to nikdy nezažila. Zaprvé není nikdo, kdo by se obtěžoval mi tu snídani donést, zadruhé na to nemám čas, takže většinou v rychlosti vezmu v kuchyni to, co zrovna najdu a zatřetí bych nesnesla drobky v posteli :D

Potěšíte mě, když budete v TAGu pokračovat a v komentářích mi zanecháte odkaz :) Nebo mi aspoň napište nějaký svůj spací návyk :)

Žádné komentáře:

Okomentovat