středa 5. března 2014

Zázračný kelímek Oriflame

Ahoj kočky, dnes tu mám pro Vás jeden neplánovaný článek, který jsem stvořila včera.

Tato recenze je spíše takové prozření na Oriflame poli, ke kterému jsem konečně dospěla.

Jistě, je to hodně profláknutá věcička a název je vskutku slibný. Já kelímek nijak pravidelně nikdy nepoužívala, i když poslední asi dva roky jsem vždy nějaký měla. A musím přiznat, že kolem Vánoc mě chytla jakási posedlost sběratelstvím. Kelímky byly zrovna ve slevě, takže jsem si objednala hned tři. Sice opravdu nevím, co s nimi budu dělat....asi je stejně použiji jako dárky a nechám si možná jeden. Ale hodnocení vezmeme hezky popořadě.

Balení
Za to dávám velké plus. Vajíčko je prostě mega roztomilé a pro sběratelky je fajn mít doma všechny barvičky. Ale nic pro delší nehty. Já osobně nesnáším, když mi balzám zůstane za ukazováčkem. A také je to docela nehygienické, pokud do kelímku saháte třeba po cestě v MHD.

Vůně
Já měla ten klasický, vanilkový (teď ho má mamka), karamelový a teď jsem si koupila ještě černý rybíz, mandlový a kokosový. Každá vůně si najde své příznivce, takže to bych tady moc nerozmazávala. Myslím, že právě hlavní tahák tohohle vynálezu jsou různé limitky a nové vůně.

Klasický - pokud si pamatuji dobře, neměl vůbec žádné aroma
Vanilka - jemná sladká vanilka, jedna z mých nejoblíbenějších
Karamel - příjemný, ne moc sladký, docela výrazný



Černý rybíz - na mě až moc umělá a výrazná vůně, rybíz navíc fakt nemám ráda (ale má super obal)
Kokos - hodně jemný, málo sladký
Mandle - jemná, jakoby s trochou mléka, opět jedna z top vůní




Účinky
Kelímek slibuje záchranu a super výživu na všechno. Od rtů přes nehtové kůžičky až po přesušené lokty. Já balzám příležitostně používala na rty (rozumějte sáhla jsem po něm, když byl v dosahu). Ale nikdy jsem s ním nemazala nic jiného. Co tak v poslední době pozoruji (karamelový mám ve spotřebovávacím plánu na březen), není zrovna moc zázračný. Na rtech vytvoří mastnou vrstvu. Jenže mám pocit, že vrstva je tak to jediné. Vsakuje se hrozně pomalu, takže ráno před rtěnkou je použití vyloučené. Hloubková výživa se také nekoná. Je to spíš o tom, že na rtech něco máte a ta mastná vrstva možná brání dalšímu vysoušení. Protože mám balzámu hodně a už pomalu chytá takový zatuchlý zápach (stalo se mi to i se dvěma předchozíma, přestože prošlé ještě nebyly...asi holt to sahání do kelímku je fakt blbé), rozhodla jsem se ho zkusit na ruce. Osudová chyba, už nikdy víc! Minimální množství stačilo, abych měla ruce mastné a lepivé bez jakéhokoliv vstřebávání. Po 15 minutách jsem to už nevydržela a balzám dostala pomocí vody a mýdla dolů. Tolik k jinému použití než jako balzám na rty.

Bohužel pro mě jsem musela udělat tyhle velké nákupy a jednou ho začít používat dlouhodobě, abych si uvědomila, že je to nafouknutá bublina a nic víc. Za plnou cenu bych do něj určitě nešla, ale ve slevě to ještě jde. Zas mu musím nechat jako plus, že na zimu se mastná vrstva hodí. Takže já už jsem se snad poučila a další si nekoupím. Mám raději něco, co se vstřebá, ale hloubkově rty vyživí.

A jak jste na tom s kelímkem vy? Milujete ho nebo naopak?

2 komentáře:

  1. Já jsem tento zázračný kelimek ještě necyzkoušela;)jednu dobu mě hodně lákal,ale uplně nejradši mám balzámy od Avonu:) jinak pěkná recenze;)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já z Avonu snad ještě nic neměla, budu to muset napravit :)

      Vymazat