pátek 7. března 2014

Hurá, je tu jaro!

...a s ním i čas pořídit si pár nových věcí :D
 Některé vyloženě potřebuji a další budou spíše tak na zpestření. A jaký je tedy můj seznam na tohle jaro?

Potřebné a užitečné

Sháním nějaký jarní kabátek. Černá je klasika, ale je jí všude moc a na jaře to chce odlehčení. V plánu mám béžovou klasiku, ale samozřejmě se podívám i po jiných barvách, třeba mě nějaký zaujme.

Nude kabelka se mi vážně hodně líbí, ale doma mám kabelek fakt málo a všechny tmavé nebo tak akorát na vyhození. Velikost si představuji průměrnou, hlavně nacpat tam i pár sešitů, protože ji určitě budu nosit i do školy. K ní by se mi hodily nějaké botky ve stejném odstínu, bez podpatku, na takové to lítání po městě a do školy. Na druhou stranu mám z kombinování nude a hnědých odstínů strach, protože jsem vždy měla spíše černé basic věci a k těm pak šly všechny barvy.

Celkově co se bot týče, mám na jako/léto mizerné zásoby. Balerínky jsou super, ale hlavně hodně nezdravé a z většiny mě časem bolí nohy. Pak mám nějaké na menším a širším podpatku, ale také nejsou zrovna top pohodlné. Klasikou jsou běžné tenisky, jenže ty se hodí k batohu a ne ke kabelce. Budu doufat, že seženu něco nositelného.

Jako další bod bych uvedla džíny. Celkově mám kalhot málo. Tedy hodně, ale nosím jen pár z nich. A tak dlouho jsem nahrazovala džíny něčím jiným, až jsem zjistila, že mi pořádně sedí jenom jedny. A to je velká škoda, protože džíny jsou klasika. Líbí se mi takové ty slabší a upnuté...jenže ty já mohu kombinovat jen s podpatky a něčím delším přes zadek, takže když si nějaké koupím, bude to k nim chtít dokoupit i pár dalších věcí :D

Z praktických věcí se poohlížím po botách na běhání. Ty co mám, mají totiž docela slabou podrážku a neběhá se mi v nich dobře.

Věci pro radost

Samozřejmě bych vykoupila všechny limitky všech možných značek :D Nevím proč, ale u všeho mě lákají hlavně ty jarní. V praxi to ale s dekorativkou rozhodně nebudu přehánět. Většinu jara stejně budu mimo civilizaci, do školy nechodím, když už někam jdu, tak většinou za sportem nebo se jen tak projít s kamarádkami a na to se skutečně moc líčit nepotřebuji. Uvažovala bych maximálně o nějakých rtěnkách a balzámech typu Love Lips nebo Baby Lips. Možná pár barevných tužek na oči od Essence (jsem s nimi spokojená a jsou levné). Laků na nehty mám doma hodně a nehty si skoro nelakuji (což chci změnit), ale může se stát, že nějaké jarní barvičce neodolám. V poslední době miluji tvářenky, které se v limitkách objevují fakt hodně, tak si konečně možná pořídím nějaký ten svůj vysněný odstín.

Co se pečující kosmetiky týče, mám doma stále mega zásoby. Na sprchové gely se v drogerii nesmím ani podívat, protože jich mám dost nejspíš i na léto. Šampony to samé a krémů mám taky hodně. Balzámy na rty se snažím postupně konečně spotřebovávat a nemít doma načatých několik balení. Ale s mou momentální rychlostí je možné, že si nějaký pořídím. V poslední době nejsem tolik líná na pleťové masky, což znamená, že nějaká s největší pravděpodobností v nákupním košíku skončí. Dále mám sice tři obličejové peelingy, ale jak je střídám, tak mi všechny dojdou zhruba ve stejnou dobu, tzn ohlížím se po nějakém novém. A po brusinkové štole od Lush spotřebuji ještě čistící gel od Ryoru a nový bude opravdu nutností. Ale to asi zas tak rychlé nebude. I když....při umývání pleti gelem ráno i večer to možná bude docela brzo.

A málem bych zapomněla, musím si koupit nějaký přeliv na zakrytí melírů. Teoreticky bych na další dobarvení měla jít koncem března. Ale protože další melíry už nechci a ani nechci dávat peníze za pravidelné přelivy v salonu, risknu to sama. Tedy samozřejmě za asistence mamky, protože vzadu oči nemám :D Budu ráda, když mi doporučíte nějakou svou oblíbenou značku :)

Omluvám se, na dnešek byl v plánu kosmetický článek, ale nakonec jsem dopoledne strávila běháním po Praze. Proto doufám, že tohle postačí a na zítra jsem předpřipravila TAG. Užijte si krásný a snad i slunečný víkend, já odjíždím na chatu a snad vytáhnu poprvé v sezoně konečně i kolo :)

2 komentáře:

  1. Teda, ty jsi skromná :-D
    Také potřebuji jarní kabátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skončí to tak, že si koupím maximálně kabelku a možná něco málo z dekorativky :D Nejsem schopná se dokopat na nákup oblečení :D Obzvlášť v situaci, kdy něco akutně potřebuji :D

      Vymazat