pátek 28. března 2014

Suchý šampon Schauma

Hezké páteční dopoledne :)
Už dlouho nebyl klasický kosmetický článek, takže dnes je čas to napravit. Když jsem byla v minulém týdnu mimo domov, byla jsem extrémně líná mýt si vlasy. Zaprvé s melíry vydrží déle svěží, zadruhé jak už to tak bývá, na chatě není v koupelně zrovna teplo a také si nerada fénuji vlasy, takže by to bylo o zdraví. Schaumu mám doma už déle, ale protože jsem měla načatý suchý šampon Syoss, převezla jsem ji na chatu.

Jako plus hodnotím skladnější a menší balení oproti Syossu. Design je ok, líbí se mi kombinace bílé a modré. Výsledek je čistý, jednoduchý, nepřeplácaný a elegantní. Co mě ale na každé Schaumě irituje, je ta ženská na obalu. Nejde konkrétně o ni, ale celkově na obalech nesnáším lidi.


Sprej je klasicky bílý, ale vyčesává se dobře a nesvědí mě po něm pokožka hlavy, což se mi po výše zmiňovaném občas stávalo.

Použití je klasické: rozčesat vlasy, protřepat sprej, krátkými střiky nanášet především k pokožce hlavy. Poté do vlasů pomocí rukou nebo ručníku vmasírovat a vyčesat. Já na vyčesání používám Tangle Teezer, Zaprvé používám ho běžně, zadruhé se po použití jednoduše opláchne a je to.



Co se účinků týče, používala jsem ho na extrémně mastné vlasy. Normálně suchý šampon používám, když si třeba večer mám mýt vlasy, ale někdo mě vytáhne odpoledne ven a já na klasické mytí už nemám čas. Musím uznat, že i na ty hrozně mastné fungoval lépe, než jsem čekala. Samozřejmě rozhodně nepůsobily jako čerstvě umyté, ale vzhledem k původnímu stavu je odmastil hodně dobře. Vlasy byly hned objemnější a po stažení do culíku nevypadaly ani trochu mastně.

Jako další plus hodnotím jemnější vůni. Bohužel je to také ta citronová záchodovka jako u Syossu, ale podstatně méně výrazná. Cenu už si bohužel nepamatuji, ale myslím, že kdysi jsem to počítala a poměr množství/cena je o trochu horší než Syoss. Ale zas se vejde i do kabelky a to je velké plus.

Za mě tedy ano, na průměrně mastné vlasy zafunguje výborně a jeden další den vydržíte bez mytí :) Pokud neobjevím nějaký jiný, který budu chtít zkusit, klidně si ho koupím zas.

Máte tuto Schaumu vyzkoušenou a vyhovuje Vám, nebo máte jinou "suchou lásku"?

Žádné komentáře:

Okomentovat