pátek 21. března 2014

21.3.

Hezký první jarní den :) Počasí se k dnešku krásně hodí, tak snad to vydrží. Byla jsem teď týden pryč, ale o to více článků pro vás mám. Minulý pátek jsem byla v drogerii a v lékárně, takže se podíváme v nejbližší době na nějaké nákupy a také jsem poctivě testovala a spotřebovávala několik věcí. Dnes tu mám výběr nějakých fotek, co jsem nafotila v poslední době. Většina pochází z tohoto týdne, aneb kytičky a jaro :D

Už jsem se ale těšila domů, protože jsem si nějak nebyla na chalupě schopná umýt vlasy a místo toho jsem používala suchý šampon (bude recenze). Před pobytem na chalupě jsem byla u babičky (jak už jsem někde psala, je tam hrozná voda a vždycky se mi zhorší pleť). 2x jsem tam navštívila aquapark (kdo má blízko Třebíč, vyzkoušejte to, 90 Kč na 90 minut ještě ujde a tenhle víkend tam mají akci, že zaplatíte za dvě hodiny a můžete tam být jak dlouho chcete. A teď konec pohádek, jdeme na fotky :)


Dárek k nákupu - koupila jsem dva antiperpiranty Dove, ještě ve slevě :) (drogerie Teta)


 Občas je nutné osladit si život (nikdy jsem sama nic jiného neupekla) :D


Táta měl narozeniny, a ano, snědla jsem tu bonboniéru skoro celou sama :D


Nic pro gurmány, ale jako rychlovka je to občas fajn


Série jarních fotek z chalupy









Jahody se šlehačkou od babičky (ideální mňamka na březen) :D


Vrchol mého kuchařského umění - hovězí nudličky na smetaně (se spoustou dalších věcí)


Před odjezdem do Prahy jsem seděla pod mostem jak bezdomovec (bohužel peníze mi nikdo nehodil)


Kdo pozná město, kde jsem přestupovala směr Praha, dostane čokoládu


Tahle mrcha mě po focení chtěla fyzicky napadnout


....nebo že by jenom chtěla kousek z mojí svačiny?


Snad přežíváte úspěšně pátek a těšíte se na víkend tak, jako já :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat