pondělí 31. března 2014

Spotřebovávací plán na duben

Hezké skoro poledne :) Já momentálně uklízím, protože má přijet babička :D To bohužel znamená, že po dobu její návštěvy se na blog nejspíš nedostanu, ale měla by odjet snad v pátek.

Dnes toho bude na seznamu vážně hodně. Ale ne že by to byla plná balení, u většiny výrobků jsem už třeba za půlkou nebo ještě dál :D


Z péče o vlasy jsem si na duben vybrala tyto produkty: šampon Timotei pro lesk vlasů - u něj jsem přesně v půlce, není zázračný, ale špatný taky ne, zkrátka průměr. Voní hezky neutrálně, žádná přeslazená hrůza. K němu budu používat kondicionér Veganese, který voní citronově a je určen na jemné vlasy. Pro mě momentálně nedostatečná výživa vzhledem k absenci lanolinu a klasických kondicionérových látek, ale přece ho nevyhodím nebo nenechám zkazit. Budu ho střídat s maskou a jiným kondiconérem. Biohar už je skoro na dně, takže prostě dojít musí :D Recenze bude brzo, jen co spotřebuji ten zbyteček. Kokosový olej je čas dodělat, protože mám načaté dva a jeden už je daleko za polovinou, takže je čas ho spotřebovat, ať mi oba nezabírají místo. Budu ho dávat na vlasy, protože Mythic Oil si šetřím.


Z péče o tělo mám načaté dva sprchové gely: jeden od Oriflame, s mátou a malinami, o kterém jsem již psala. Je super, voní svěže ovocně, ale mám ho už dlouho. Střídám ho s Niveou s vůní leknínu a obsahem olejových perliček. Dále mám v plánu dodělat krém od značky Dermacol proti celulitidě, který se mi tu válí už přes rok a také peeling Ocean Salt od Lush, kterého se nemohu pořád zbavit. Neradičně řadím do kategorie tělo i Enzymion, který neodpovídá mému typu pleti a je prošlý, tak ho prostě máznu někam na tělo. Jako poslední se tu zmíním o tuhém krémovém oleji Soft Coeur od Lush, který mám jen ve vzorečku a tak jsem si ho šetřila, až jsem na něj skoro zapomněla. Mám v plánu ho spotřebovat na ruce.


Z kategorie obličej tu mám roll on od Ryoru z řady Aknestop, kterého už je fakt minimum. jako další tu je zbyteček micelárky Biodermy Sébium a také grepového peelingu Neutrogena. S Mask of Magnaminty od Lush bude určitě problém, protože mi přijde bezedná :D Ale i když je stále v super stavu, musím ji spotřebovat (mám ji v lednici, ale je prošlá).



Recenze na většinu věcí už buď byly, nebo budou v průběhu měsíce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat