neděle 6. dubna 2014

Kondicionér od Ryoru

Hezké nedělní dopoledne :)

Omlouvám se za delší pauzu, ale přijela babička a zdržela se déle, než bylo v plánu, a já neměla v zásobě žádný článek. Její návštěva byla velmi psychicky náročná (kdo ji nezná, nepochopí :D). Ale místo odpočinku po jejím odjezdu jsem včera musela jít na pražský půlmaraton, na který chodíme s kamarádkami pomáhat již několik let. Osobně mám tedy radši maraton, který je později a většinou na něj vychází lepší počasí. Včera jsem stála přímo na nábřeží, takže nejen, že bylo zataženo a poměrně chladno, ale od vody ještě profukoval skutečně ledový vzduch. Byla jsem samozřejmě zmrzlá hned od začátku a tuším, že se to neobejde bez nějakého léčení.

Jako další bod jsem zjistila, že už nejsem schopná používat oleje do vlasů. Zkoušela jsem poprvé arganový v opravdu minimální várce a vlasy byly mastné, včera to samé s kokosovým. A bohužel se nejspíš budu muset vzdát melíru. Už cítím, že mám vlasy dost poškozené (jednoduchý test - zkuste vypadlý vlas v ruce roztrhnout a zjistíte, jestli to jde v porovnání s přírodním vlasem snadno nebo ne). A také mě nebaví pořád myslet na různé masky, kondicionéry....a to velké cuchání při mytí mi vadí taky dost. Sice jsem chtěla na melír minimálně ještě jednou, ale možná si to rozmyslím. Přece jen návrat k přírodní barvě také nějakou dobu zabere a s každým dalším odbarvením více riskuji, že vlasy budou potřebovat radikálně zkrátit.

Tak jsem si vylila srdce a teď už k dnešnímu tématu. Sice jsem neplánovala psát o tomhle kondicionéru zrovna dneska, ale musela jsem nedávno přehodnotit svůj názor na něj, tak se o něj ráda včas podělím.



Oficiální popis říká, že nám díky obsaženému keratinu, D-Panthenolu a extraktu z rozmarýny pomůže zlepšit pevnost, elasticitu a rozčesatelnost vlasů a při pravidelném používání dokonce zatočí s lámavostí a třepením. 



No to je hezké co? Skoro to vypadá, že po použití budou vlasy dokonalé. A realita?

Vzhled a vůně
Obal se mi líbí. Je jednoduchý, elegantní a rostlinný motiv neurazí. Kondicionér je klasicky bílý, středně tuhý. Vůně je takový typicky ryorovsky bylinková. Hodnotila bych ji asi jako neurazí - nenadchne.

Použití
Po umytí vlasů se kondicionér nanese do délek a má se nechat působit 3-5 minut. Pro mě je to nekonečná doba, protože jsem hrozně podrážděná, když mám čekat takovou dobu ve sprše. Oplachování je delší než u Lush kondicionérů, protože kondicionér je více slizký. Ale to je klasika, takové jsou všechny nelushovské kondicionéry, co jsem kdy zkusila.

Výsledky
A tady přichází ten kámen úrazu. Kondicionér mám už fakt dlouho (stejně jako celou řadu Ryor na vlasy, ale o tom až jindy, protože momentálně používám jen kondicionér a šampon mám jiný). Samozřejmě jsem ho používala i na svoje přírodní, nemelírované vlasy. Žádných extra výsledků jsem si nevšimla (no jo, měla jsem ho používat pravidelně), ale vlasy šly lépe rozčesat, tak jsem byla celkem spokojená. Ovšem nedávno jsem ho vytáhla na ty své melírem poškozené vlasy. A hned po prvním použití mi přišlo, že nedělá vůbec nic. Nechala jsem ho působit uvedenou dobu, dala jsem ho dost...ale po opláchnutí prostě nic. Obyčejně i lehoučký Veganese od Lush vlasy trochu uhladí a jdou lépe rozčesat, ale Ryor na ně nestačil. Myslela jsem, že je to jen můj pocit, ale kondicionér použila i mamka na své barvené vlasy a nadávala, co to je na poličce za šmejd. Použila jsem ho od té doby ještě párkrát, ale stále stejné (nulové) výsledky.

Můj závěr tedy je, že na poškozené vlasy rozhodně nestačí. Na přírodní ho klidně zkuste, ale zázraky také nečekejte. Jediné plus je jeho cena: kolem 75 Kč.

No a protože mám kromě tohoto mizerného kousku doma už jen od Lush Veganese a American Cream (kteří ovšem na pravidelné použití momentálně nestačí), žádám Vás o tip na nějaký dobrý kondicionér za přijatelnou cenu :)

4 komentáře:

  1. Ty jo, já se přiznám, že jsem vůbec netušila, že Ryor dělá i šampony a kondicionéry.
    Mně teď dost vyhovuje kondicionér na suché a poškozené vlasy od L´Occitane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak slavné to není, má jeden šampon, jeden kondicionér a bezoplachový balzám :D Dík za tip, možná si jej pořídím :)

      Vymazat
    2. Aha :-D tak to asi zatím jenom zkouší
      Ten kondicionér se dá pořídit i ve vzorečku (zadarmo) nebo v cestovním balení, vážně je super.

      Vymazat
    3. No asi bych volila rovnou celé balení, protože v poslední době mám kondicionéru velkou spotřebu :D

      Vymazat